عملیات خانگی جکی چان در سوریه

شهر حجر الاسود در نزدیکی پایتخت سوریه که پس از عملیات سال ۲۰۱۸ برای بیرون راندن داعش متروکه شده بود، هم‌ اکنون لوکیشن فیلم اکشنی به تهیه‌کنندگی «جکی چان» شده است.

به گزارش شهروند آنلاین به نقل از فرانس ۲۴، فیلم جدید «جکی چان» با نام «عملیات خانگی» برگرفته از تخلیه چینی و سایر شهروندان خارجی از جنگ یمن در سال ۲۰۱۵ است؛ عملیاتی که به عنوان نقطه عطفی برای پکن تلقی می‌شد.

کشور یمن که تحت تاثیر تجاوز نیروهای سعودی است هم‌اکنون برای فیلمبرداری بسیار خطرناک است و به همین دلیل برخی از صحنه‌های این فیلم که توسط یک شرکت تولیدی اماراتی نیز حمایت می شود، در سوریه فیلمبرداری می شود و سفیر چین که روابط دیپلماتیک خوبی با سوریه دارد نیز برای آغاز فیلمبرداری این فیلم در شهر حجر الاسود حضور یافت.

ویرانه‌های حجر الاسود در چند روز گذشته مملو از گروهی متشکل از بازیگران با لباس‌های قبیله‌ای یمنی، افراد با لباس‌های سوری و اعضای چینی گروه فیلم سازی بوده است.

«جکی چان» یکی از تهیه‌کنندگان اصلی این فیلم است که البته هنوز برنامه‌ای برای سفر به سوریه و حضور در لوکیشن فیلم «عملیات خانگی» به کارگردانی «سانگ یینشی» را ندارد./ایسنا

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.