نیروی زمینی ارتش به خودکفایی کامل رسید

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری در اصفهان گفت:همه ۲۳ رسته نیروی زمینی به خودکفایی کامل رسیده اند و ارتش پیچیده‌ترین پهپاد‌ها را تولید کرده است.

به گزارش شهروند آنلاین؛ امیر سرتیپ کیومرث حیدری در جریان بازدید سرزده از پادگان گروه ۲۲ توپخانه ارتش در شهرضا گفت: همه ۲۳ رسته نیروی زمینی که چرخه دفاعی کشور را تشکیل می‌دهند به خودکفایی کامل رسیده اند.

او افزود: در حال حاضر آمادگی داریم تجهیزات و تسلیحات نظامی را به دولت‌هایی که در مسیر انقلاب اسلامی حرکت می‌کنند، صادر کنیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان این که ارتش ایران پیچیده‌ترین پهپاد‌ها را تولید کرده، گفت: پهپاد‌ها در عملیات‌های دوردست و برون مرزی، شناسایی، انهدامی و رزمی به کار گرفته می‌شوند.

او به جانمایی مجتمع‌های مسکونی برای کارکنان ارتش اشاره کرد و افزود: ۲۳ هزار خانه سازمانی در دست ساخت و بیش از ۴ هزار واحد تحویل کارکنان شده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی تصریح کرد: در بحث خانه‌های ملکی و شخصی هم ۲۵ هزار واحد پیش بینی شده تا همه کارکنان قبل از بازنشستگی خانه دار شوند و در سال‌های آینده هم این طرح ادامه می‌یابد./واحد مرکزی خبر

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.