نوسازی بافت های فرسوده با تراکم تشویقی

سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران ، بر ضرورت تحقق رویکرد و مأموریت‌های جدید این سازمان در قالب موضوع قرارگاه جهادی مسکن تأکید کرد.

به گزارش شهروند آنلاین، مهدی هدایت گفت: فرصتی که امسال برای نوسازی در بافت‌های فرسوده ایجاد شده، اعطای طبقه تراکم تشویقی است که در سال‌های گذشته میسر نبود و امید است با اجرایی شدن بند ۱۵ از طرح تفصیلی، نوسازی در بافت‌های فرسوده تسریع شود.

سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران گفت: خوشبختانه امسال دولت با مدیریت شهری در حوزه ساخت مسکن در بافت‌های فرسوده همراه است و هماهنگی خوبی میان مجموعه‌ها و ارگان‌هایی که در بحث نوسازی بافت‌های فرسوده تأثیرگذارند، از جمله مجلس و شورای اسلامی شهر تهران برقرار است.

هدایت به بحث تعدیل زمان صدور پروانه از ۳۶ ماه به ۵ الی ۶ ماه اشاره کرد و گفت: با تأکید و پیگیری‌های شهردار تهران بیشتر موانعی که در تسریع روند صدور پروانه نقش داشتند، مرتفع شده و زمان صدور پروانه کاهش یافته است. او افزود: موضوع قرارگاه جهادی مسکن، از برنامه‌ها و مأموریت‌های جدی سازمان نوسازی شهر تهران در این دوره مدیریتی است و ساخت ۱۸۰ هزار واحد مسکونی، تعهد شهرداری تهران است که متولی آن سازمان نوسازی است. هدایت گفت: مکان یابی طرح‌های های مذکور نیز در بافت‌های فرسوده و سایر نقاط شهر انجام شده است./واحد مرکزی خبر

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.