لندن؛ 100 درجه فارنهایت

کیوسک؛ نگاهی به مهم‌ترین اخبار صفحه یک روزنامه‌های جهان؛ 19 جولای 2022

عکس یک نیویورک‌تایمز ،کمک به گرمازده نشدن سربازی در مقابل کاخ باکینگهام را نشان می‌دهد. مراسم جشن تغییرات گارد محافظت کاخ به دلیل تجربه بی‌سابقه‌ترین گرما در انگلیس، عقب افتاده است. لندن رکورد 100 درجه فارنهایت را ثبت کرده است. گرمای بی‌سابقه در کشورهای اروپا مهم‌ترین گزارش‌های این روزهای تابستانی است؛ موج گرما با شعله‌های آتش کشورهای شمال اروپا را دربرگرفته است.

به گزارش خبرنگار شهروندآنلاین؛ رکورد بالاترین دمای هوا در انگلیس در سال ۲۰۱۹ با ۳۸.۷ درجه سانتیگراد ثبت شد و دمای ۴۰ درجه سلسیوس برای اولین‌بار در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه به‌عنوان رکوردی تازه ثبت شده است. انگلیسی‌ها به چنین گرمای هوایی نه عادت دارند و نه حتی برای آن آمادگی دارند. «پل دیویس» مدیر اداره هواشناسی انگلیس دوشنبه شب هشدار داد اینکه دما به ۴۱ درجه سانتیگراد برسد «واقعا نگران‌کننده» است. «کیت مل‌هاوس» معاون نخست‌وزیر انگلیس که ریاست جلسه اضطراری دولت در روز شنبه را برعهده داشت، به خبرنگاران گفت که سیستم حمل‌ونقل کشور در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه مختل خواهند شد و از مردم خواست تا حد امکان سفر نکنند. او همچنین عنوان کرد که برای مدارس شیوه‌نامه‌هایی بهداشتی صادر شده است تا سلامتی دانش‌آموزان تضمین شود.

 

نیویورک‌تایمز

عکس یک نیویورک‌تایمز، کمک به گرمازده نشدن سربازی در مقابل کاخ باکینگهام را نشان می‌دهد. مراسم جشن تغییرات گارد محافظت کاخ به دلیل تجربه بی‌سابقه‌ترین گرما در انگلیس، عقب افتاده است. لندن رکورد 100 درجه فارنهایت را ثبت کرده است. گرمای بی‌سابقه در کشورهای اروپا مهم‌ترین گزارش‌های این روزهای تابستانی است؛ موج گرما با شعله‌های آتش کشورهای شمال اروپا را دربرگرفته است.

تلگراف

تلگراف در مورد هشدارهایی مبنی بر اینکه موج گرما می‌تواند خدمات اورژانس را فلج کند، گزارش می‌دهد. این روزنامه می‌گوید که خدمات آمبولانس برای 24 ساعت پرمشغله آماده‌باش است. پیش‌بینی می‌شود که دما در طول شب بالای 20 درجه سانتیگراد باقی بماند، شرایطی که می‌تواند برای افراد مسن و آسیب‌پذیر مرگبار باشد.

گاردین

گاردین می‌گوید نخست‌وزیر بوریس جانسون متهم شده که پس از غیبت در جلسات کمیته اضطراری در مورد موج گرما، «بازرسی» شده است.

تایمز

تایمز می‌گوید رقابت رهبری حزب محافظه‌کار اکنون کاملا باز است، زیرا سه نامزد از چهار نامزد باقی‌مانده برای کسب جایگاه در کنار ریشی سوناک در دور دوم نهایی مبارزه می‌کنند. لیز تراس، وزیر امور خارجه در مصاحبه‌ای با این روزنامه نشان داده ظاهرا به‌دنبال فاصله‌گرفتن از ریاضت اقتصادی سال‌های کامرون است و قول داده که هزینه‌های دفاعی را افزایش دهد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.