پایان شهریور؛مهلت دستگاه‌ها برای پنجره خدمات دولت

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: باید تمام دستگاه‌ها تا پایان شهریورماه به پنجره خدمات متصل شوند تا احراز هویت مردم به درستی شکل گیرد.

به گزارش شهروند آنلاین،عیسی زارع پور در مصاحبه با واحد مرکزی خبر افزود: طبق قانون بودجه امسال باید تمام دستگاه‌ها تا پایان شهریورماه پنجره خدمات خودشان را راه‌اندازی و آن را به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند متصل کنند تا مردم با یک بار احراز هویت بتوانند به تمام خدمات دولتی دسترسی پیدا کنند.

او افزود: تاکنون حدود ۲۰ دستگاه از دستگاه‌هایی که گستره ملی دارند به این پنجره متصل شدند و حدود ۲۰۰ دستگاه بزرگ و کوچک دیگر باید به این پنجره متصل شوند.

زارع پور در ادامه تاکید کرد: هم اکنون حدود ۲۰ دستگاه دیگر آماده اتصال به این پنجره هستند و تا دو هفته آینده به پنجره ملی خدمات متصل خواهند شد تا مردم بتوانند از به این مراجعه کند.

او در ادامه گفت: تحقق این موضوع جزو آرزو‌هایی است که باید اتفاق می‌افتد و زیرساخت آن فراهم شده است. از همه دستگاه‌هایی که تاکنون به پنجره خدمات نپیوستند درخواست می کنیم که تا پایان شهریور به این پنجره متصل شوند و یک تاریخ و یک روز، طعم شیرین فناورانه را به مردم بچشانیم.

او در ادامه تاکید کرد: ما تلاش می‌کنیم برای دستگاه‌هایی که در زیر مجموعه هستند این اتفاق رخ دهد، با این حال با دستگاه‌هایی که این کار را انجام ندهند برخورد لازم صورت می‌گیرد./

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.