از اعتمادم به جوانان نتیجه مطلوب گرفتم

رئیس جمعیت هلال احمر:

کولیوند با تاکید به اینکه با تمام قدرت برای جذب اعتبارات و ارتقای سطح توانمندی اعضا تلاش خواهیم کرد گفت: هرجا لازم باشد از اعتبار و بضاعت خود برای تحقق این امر دریغ نخواهم کرد

 به گزارش شهروند آنلاین؛دکتر کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر با جوانان حاضر در همایش توانمندسازی اعضای سازمان جوانان، دیدار و گفت‌وگو کرد. در این دیدار صمیمانه‌ چند نفر از جوانان به نمایندگی از اعضای جوان، دغدغه‌ها و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر با قدردانی از زحمات جوانان برای کاهش آلام بشری افزود:  معتقدم اینکه جوانان بدون دغدغه و روشن و شفاف صحبت کنند بسیار خوب و لازم است و معمولاً انتقادها انسان را به اوج می کشاند. این یک واقعیت است و از این که راحت صحبت میکنید از همه شما ممنونم.

دکتر کولیوند گفت: اما اگر دیده‌گاه ها بر اساس شواهد و تجارب و دانش و عملیات بیان شود به مراتب صحیح تر است و خواسته بنده از همه شما همین است.

اعتماد به جوانان جزو استراتژی های کاری من است

وی با اشاره به اینکه  اهمیت به جوانان از صدر اسلام تاکنون بوده و فرماندهان اصلی حضرت رسول الله( ص) جوانان بودند افزود: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب توجه خاصی به جوانان دارد و در بیانات و  دیدارهای خود به آن تاکید می کنند و این امر نشان می دهد جوانان از ابتدای انقلاب اسلامی همواره مورد توجه نظام و امام خمینی (ره) نیز بوده اند.

دکتر کولیوند تاکید کرد:  اعتماد به جوانان جزو استراتژی‌های بنده است و عمل آن هم در انتخاب‌ها و انتصاب‌هایی که داشتم دیده شده و همواره سعی کردم از جوانان استفاده کنم و خوشبختانه تاکنون از اعتمادم نتیجه مطلوب گرفته‌ام.

وی گفت: شاکله اصلی مدیران عامل از جوانان تشکیل شده است. همچنین استفاده از ظرفیت خواهران در قسمت های مدیریتی در حال گسترش است و حتی در مباحث امدادی هم از آنها استفاده می کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر افزود: هر چقدر به جوانان اهمیت دهیم ارزشمند است اما این مسئله  دلیل نمی شود که آنهایی که تجربه دارند و سنی از آنها گذشته کنار گذاشته شوند.

 تلاش برای کسب کرسی های مدیریتی فدراسیون توسط جوانان

وی با اشاره به ضرورت افزایش کیفیت آموزشی جمعیت هلال احمر گفت: همواره باید در ارتقای توانمندی اعضای جوان و داوطلبان و امدادگران جمعیت کوشا باشیم تا بتوانیم با قدرت و سرعت بهترین خدمات را به مردم ارائه کنیم و ما  همچنان نیاز به نیروهای جسور و کاربلد و شجاع و آماده داریم.

دکتر کولیوند با تاکید به اینکه با تمام قدرت برای جذب اعتبارات و ارتقاء سطح توانمندی اعضا تلاش خواهیم کرد گفت: هرجا لازم باشد از اعتبار و بضاعت خود برای تحقق این امر دریغ نخواهیم کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر با تاکید بر اینکه در تلاشیم کرسی های مدیریتی فدراسیون را برای ایران کسب کنیم افزود: ما تلاش میکنیم با این کار بتوانیم به مردم در جهان خدمت کنیم، امید داریم در این مسیر جوانان ما بدرخشند، چنانکه نماینده ایران در اجلاس ژنو با سخنان خود درخشید. ما با وجود این جوانان می توانیم در جهان جایگاه ویژه ای به دست آوریم.

دکتر کولیوند گفت: ما جوانان توانمندی داریم که می توانند در سطح دنیا کارهای مدیریتی کلان انجام دهند و در تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب کارهای درخشانی در جهان به نمایش بگذارند.

وى تاکید کرد: باید توجه داشت که در جمعیت نگاه جزیره ای نداشته باشیم و همه متحد با هم در جهت تحقق اهداف عالی جمعیت هلال احمر گام برداریم.

پیگیری ثبت طرح امریه و شهدای امدادگر

رئیس جمعیت هلال احمر  با تاکید به تلاش‌های این جمعیت برای ثبت و تحقق طرح امریه و شهدای امدادگر افزود: ما در جلسات متعددی با نمایندگان مجلس طرح های این موضوعات را ارائه کرده ایم و آنها را در این مسیر  اقناع کرده‌ایم.

دکتر کولیوند با تاکید بر تلاش های انجام شده در خصوص اجرای طرح نوروزی و ارائه خدمات بشردوستانه، طرح های تغییرات اقلیمی محیط زیست در شبکه جوانان مورد تحسین قرار داد.

در این نشست صمیمانه جمعی از اعضای جوان به نمایندگی از اعضای شرکت کننده در کارگاه های آموزشی به ارائه گزارش فعالیت تیم ها و پیشنهادات پرداخته و دو تن از معاونان با سابقه نیز ضمن تاکید بر اهمیت برگزاری این دوره ها،  چالش های مرتبط با حوزه جوانان را بیان کردند.

این همایش با حضور ۲۰۰ نفر از معاونان امور جوانان و اعضای شرکت کننده در کارگاه های تربیت مربی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و سلامت روان با تمرکز بر تولید محصولات رسانه ای، با مشارکت تیم های طرح “ماه نگار” و “رسانه” و همچنین تربیت مربی پیشگیری از ایدز ویژه تیم های دادرس و مردم یاران سازمان جوانان برگزار شد.

در پایان در حاشیه کارگاه های توانمندسازی اعضای سازمان جوانان از پوستر سامانه شتاب شبکه تغییرات اقلیمی بوم زیست جوانان با حضور رئیس جمعیت هلال احمر رونمایی شد./پایگاه اطلاع رسانى جمعیت هلال احمر

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.