اینستاگرام آقای رییس، رسانه رسمی باشگاه استقلال!

اخبار رسمی باشگاه استقلال این روزها از طریق صفحه اینستاگرام رییس هیات مدیره منتشر می‌شود!

حاشیه‌های باشگاه استقلال تمامی ندارد؛ در کنار تمام مشکلاتی که این تیم دارد، حالا اقدامات عجیب اسماعیل خلیل‌زاده رییس هیات مدیره هم خبرساز شده است.

دغدغه‌های هواداران استقلال به حدی زیاد شده که مدیران باشگاه هرروز با یک چالش جدید مواجه‌اند. همین حالا در فاصله چند روز مانده تا شروع لیگ بیستم پنجره نقل و انتقالاتی استقلال به خاطر مطالبات 600 هزار دلاری وینفرد شفر بسته است و تکلیف بسیاری از بازیکنان سرشناس مشخص نیست. از طرفی مدیران باشگاه در تلاش هستند تا مشکلات را مرتفع سازند.

در این بین اما انتشار برخی اخبار رسمی هم حواشی زیادی ایجاد کرده است. معمولا رسم بر این است که اخبار باشگاه از رسانه های رسمی منتشر شود اما این روزها اخبار استقلال از طریق اینستاگرام رییس هیات مدیره به اطلاع هواداران می‌رسد.

اسماعیل خلیل‌زاده که به نظر می‌رسد می‌خواهد اقدامات خودش را بزرگ کند، امروز در اینستاگرامش نوشت:‌«امروز 200 هزار دلار از مطالبات شفر را به حساب وی در کرواسی حواله کردم.همچنین از طریق معاونت بین الملل باشگاه خواستم به وکیل شفر اطلاع بدهد که طی روزهای آینده بقیه مطالبات وی به او کامل پرداخت خواهد شد.این در حالی است که استقلال باید رقمی حدود 600 هزار دلار را به حساب مربی آلمانی واریز کند و تا زمانی که این رقم به صورت کامل پرداخت نشود پنجره این باشگاه همچنان برای نقل و انتقالات بسته خواهد بود.»

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال، در حالی که این باشگاه سایت رسمی دارد اخبار این باشگاه را در صفحه اینستاگرامش منتشر می کند،خلیل زاده شب گذشته در استوری اینستاگرام خود اعلام کرد فردا خبر خوشی به هواداران می‌دهد و به نظر می رسد مدیران باشگاه استقلال همچنان به فعالیت در فضای مجازی دارند زیرا چندی پیش خبر عقد قرارداد با محمود فکری نیز توسط حجت نظری در اینستاگرام وی منتشر شد.

رییس هیات مدیره استقلال چند روز قبل نیز خبر پرداخت مطالبات دیاباته را که از حساب شخصی اش صورت گرفته بود، در فضای مجازی خود منتشر کرد و صدای بسیاری از هواداران را در آورد.

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.