فروش میلیاردی «انفرادی»

در بین فیلم های سینمایی که روی پرده سینما قرار دارند، فیلم «انفرادی» با فروش ۱۵۰ هزار بلیت رتبه اول گیشه را در دست گرفت.

به گزارش شهروند آنلاین،در این هفته مجموع مخاطبان سینمای ایران بیش از ۳۳۷ هزار نفر بودند که گیشه‌ای ۱۱ میلیارد و ۱۶۲ میلیون تومانی را رقم زدند.

رتبه اول گیشه در اختیار «انفرادی» ساخته سیدمسعود اطیابی با فروش ۱۵۰ هزار بلیت به ارزش ۳ میلیارد و ۶۱۸ میلیون تومان قرار گرفت که آن را به یک قدمی فروش کل ۵۰ میلیارد تومانی رساند. سهم این فیلم از مخاطبان این هفته سینمای ایران، ۳۳ درصد بود که در مجموع، مخاطبان این فیلم را از مرز یک‌ونیم میلیون نفر فراتر برد.

«تی‌تی» اثر آیدا پناهنده در دومین هفته اکران، ۹۲ هزار قطعه بلیت با ارزش معادل ۳ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان فروخت که حضور در رتبه دوم جدول فروش هفتگی را برای این فیلم برای دومین هفته متوالی تمدید کرد.

فیلم «علف‌زار» به کارگردانی کاظم دانشی نیز در این هفته ۴۱ هزار قطعه بلیت به ارزش یک میلیارد و ۴۷۱ میلیون تومان فروخت تا در رتبه سوم جدول فروش حضور داشته باشد. این فیلم این هفته توانست با عبور از مرز فروش کل ۱۳ میلیارد تومانی، «موقعیت مهدی» را در جدول فروش سال ۱۴۰۱ سینما‌ها جا بگذارد تا پرفروش‌ترین فیلم غیرکمدی سال شود.

رتبه چهارم جدول فروش این هفته، در اختیار «چند می‌گیری گریه کنی ۲» به کارگردانی علی توکل‌نیا قرار گرفت، چراکه توانست ۲۴ هزار بلیت به ارزش ۷۸۱ میلیون تومان بفروشد.

در رتبه پنجم جدول فروش هفتگی، «سگ‌بند» ساخته مهران احمدی قرار گرفت که ۱۷ هزار قطعه بلیت و ۵۳۶ میلیون تومان فروخت./باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.