امتناع ترامپ از توقف شورش / بیت کوین های ایلان ماسک

کیوسک؛ نگاهی به صفحه نخست روزنامه‌های جهان

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق، در اتاق غذاخوری خود در نزدیکی دفتر بیضی شکل نشسته بود، خشونت را از تلویزیون تماشا می کرد و تصمیم می گرفت ساعت ها برای متوقف کردن آن کاری انجام ندهد

به گزارش شهروند آنلاین؛ مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های گاردین، نیویورک تایمز و وال استریت ژورتال به این شرح است:

گاردین

صدراعظم سابق می‌گوید که سیاست‌های اقتصادی حریف خطر افزایش تورم و افزایش نرخ بهره را دارد.

ریشی سوناک قوی‌ترین حمله‌اش را علیه سیاست‌های اقتصادی رقیبش لیز تراس انجام داده است و مدعی است که برنامه‌های 30 میلیارد پوندی او برای کاهش مالیات بدون بودجه، تورم را تحریک می‌کند و نرخ‌های بهره را بالا می‌برد.حمله او در حالی صورت گرفت که یک نظرسنجی جدید از اعضای حزب محافظه‌کار به تراس در رقابت برای نخست‌وزیر شدن پیشتاز بود.مالیات و مخارج به میدان اصلی نبرد در این رقابت سخت تبدیل شده است و سوناک اصرار دارد که کاهش فوری مالیات ها، همانطور که تراس وعده داده است، خطر تشدید بحران هزینه زندگی را به همراه خواهد داشت.نظرسنجی از اعضای محافظه‌کار توسط YouGov که در روز پنجشنبه منتشر شد، تراس را با 62 درصد به 38 درصد جلوتر نشان داد. در حالی که انتظار می رود اوراق رای در چند روز آینده کاهش یابد، نامزدها قبل از اعلام نتایج در 5 سپتامبر در 12 رای گیری در سراسر کشور شرکت خواهند کرد.

نیویورک تایمز

هیئت 6 ژانویه شواهدی از امتناع ترامپ از توقف شورش ارائه می کند.

هیأت مجلس تصویری مفصل ترسیم کرد که چگونه، در حالی که مقامات برای پاسخ به حمله به دولت ایالات متحده عجله داشتند، فرمانده کل قوا ساعت ها تصمیم گرفت که کاری انجام ندهد.در حالی که گروهی از حامیان وی به ساختمان کنگره حمله کردند، دونالد جی. ترامپ، رئیس جمهور سابق، در اتاق غذاخوری خود در نزدیکی دفتر بیضی شکل نشسته بود، خشونت را از تلویزیون تماشا می کرد و تصمیم می گرفت ساعت ها برای متوقف کردن آن کاری انجام ندهد، حالا مجموعه ای از مقامات دولت سابق شهادت دادند. کمیته مجلس نمایندگان در حال بررسی حمله 6 ژانویه در حساب های منتشر شده در روز پنجشنبه است.

وال استریت ژورنال

ایلان ماسک تولیدکننده خودروهای برقی اولین کاهش متوالی سود سه ماهه خود در بیش از یک سال گذشته را گزارش کرد، زیرا او شاهد تعطیلی طولانی مدت شرکتش در کارخانه مونتاژ شانگهای بوده است. البته شرکت تسلا در سه ماهه دوم 2.3 میلیارد دلار سود ثبت کرد، پیش از انتظار 1.9 میلیارد دلاری که وال استریت اعلام کرده بود اما کمتر از رکورد سود سه ماهه 3.3 میلیارد دلاری خود در سه ماه اول سال. این شرکت در سه ماهه دوم سال گذشته 1.1 میلیارد دلار سود داشت. تسلا همچنین اعلام کرد که 75 درصد از خریدهای بیت کوین خود را فروخته است.آقای ماسک که برای خروج از قرارداد خرید توییتر نیز مبارزه می کند، پس از انتشار درآمد به کنفرانس تلفنی تسلا پیوست و به سوالات پاسخ داد.

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.