راه اندازی مسیر پروازی از مسقط – نوشهر

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از برنامه‌ریزی برای ایجاد مسیر پروازی عمان، شیراز، نوشهر خبر داد.

به گزارش شهروند آنلاین، مهدی ایزدی گفت: این پروژه‌ مسیر پروازی از مسقط به نوشهر نگین سرسبز شمال ایران با رایزنی‌های فرماندار نوشهر با کاپیتان نورعلی نماینده شرکت هواپیمایی قشم ایر برنامه‌ریزی شده است.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران افزود: این پرواز از شهر مسقط به نوشهر نگین سرسبز شمال ایران از طریق شیراز به صورت پرواز کانون پیرامون (hub and spoke) متصل خواهد شد و باتوجه به درخواست و علاقه‌مندی شهروندان عمان به جاذبه‌های گردشگری و توریستی ایران به خصوص شهرستان نوشهر و جاذبه‌های همجوار نمک‌‎آبرود و کلاردشت، به‌صورت کانکشن در روز‌های دوشنبه و جمعه برقرار می‌شود.

او با بیان اینکه این خط پروازی غیرمستقیم ورود گردشگران عمانی می‌تواند در کنار ارزآوری با حضور گردشگران خارجی هم باعث توسعه اشتغال پایدار و هم رونق اقتصادی در منطقه شود، تصریح کرد: امیدواریم به‌زودی شاهد برقراری پرواز مستقیم مسقط – ساری در فرودگاه بین‌المللی شهدای ساری باشیم./واحد مرکزی خبر

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.