تصادف بامدادی و زنجیره‌ای در اتوبان همت

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از تصادف زنجیره‌ای 8 دستگاه خودرو در بزرگراه شهید همت خبر داد

سیدجلال ملکی درباره جزییات این حادثه گفت: ساعت 9 دقیقه بامداد امروز یک مورد تصادف چند دستگاه خودرو در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید همت، نرسیده به خروجی اتوبان شهید مدرس به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اطلاع داده شد که بلافاصله پس از آن دو ایستگاه آتش‌نشانی از دو مسیر مختلف غرب به سمت شرق و شرق به سمت غرب به محل اعزام شدند.

به گزارش شهروند آنلاین؛ ملکی افزود: نیروهای آتش‌نشانی به محض رسیدن به محل مشاهده کردند 8 دستگاه خودرو از جمله یک دستگاه کامیون کمپرسی و 7 دستگاه خودروی سواری که پژو پرشیا، پژو ۲۰۶، پراید، ام وی ام، سمند و… بودند با یکدیگر برخورد کرده‌اند.

ملکی با بیان اینکه مشخص نبود در ابتدا کدام خودرو با دیگری تصادف کرده است، افزود: علت حادثه از سوی پلیس بررسی و اعلام خواهد شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران گفت: زمانی که نیروهای آتش‌نشانی به محل رسیدند سرنشینان از خودروها پیاده شده بودند، خودروها وسط اتوبان بودند. نشت بنزین، شکستگی شیشه‌ها و خسارت برخی از خودروها سنگین بود، به طوری که یکی از خودروها به سمت گاردریل منحرف شده بود و با آن برخورد کرده بود. در محل ترافیک بسیار سنگینی نیز ایجاد شده بود.

او با بیان اینکه آتش‌نشانان عملیات خود را همزمان با ایمن‌سازی محل حادثه آغاز کردند، گفت: برای جلوگیری از هر گونه حادثه احتمالی بعدی ایمن‌سازی‌های لازم صورت گرفت و اقدامات لازم از سوی آتش‌نشانان انجام شد.

ملکی با اشاره به مصدومیت تعدادی در این حادثه گفت: یک کودک ۶ ساله، یک خانم جوان ۲۵ ساله و یک آقای جوان ۳۰ ساله دچار مصدومیت شده بودند و در این حادثه تلفات جانی نداشتیم.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران در پایان گفت: خودروها به حاشیه امن منتقل شدند و ترافیک معبر به حالت عادی بازگشت و ساعت ۰۱:۱۷ بامداد محل برای بررسی علت حادثه به پلیس راهور تحویل داده شد./ایسنا

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.