معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی اعضای شورای سیاست‌گذاری چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر را معرفی کرد.

به گزارش شهروند آنلاین، محمود سالاری، معاون امور هنری در احکام جداگانه‌ای که متن آن به کاظم نظری، مدیر کل هنر‌های نمایشی و رئیس جشنواره و کورش زارعی، دبیر چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر ابلاغ شده، ایرج راد، مسعود دلخواه، بیژن نوباوه، دکتر غلامرضا منتظری، دکتر علی منتظری، دکتر کاظم نظری، دکتر تاجبخش فناییان، مینا باقری و حسین مسافرآستانه و کورش زارعی را به عنوان اعضای شورای سیاست‌گذاری این رویداد منصوب کرد.

متن حکم به شرح زیر است:

«هنر نمایش از دیرباز تاکنون به عنوان نماد فرهیختگی و اندیشه‌ورزی شناخته شده است. حضور پر رنگ فرهیختگان این هنر نیز همواره به منزله سرمایه‌های فرهنگی و معنوی مورد تکریم اهالی هنر بوده است.

براین اساس در آستانه برگزاری چهل و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، رجاء واثق دارم آن فرهیخته معزز، متناظر با اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، با مشارکت و تسهیم تخصص و تجارب ارزنده خویش در برپایی هرچه باشکوه‌‍‌تر این رویداد بزرگ هنری از هرگونه همیاری دریغ نخواهید نمود؛ لذا موجب افتخار است به موجب این حکم مراتب عضویت و انتصاب آن شایسته و بزرگوار را در شورای سیاست‌گذاری چهل و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر اعلام و متعاقبا روز افزون شما را در پیشبرد امور از خداوند منان مسئلت دارم.»/واحد مرکزی خبر

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.