نقشه هولناک دکتر قلابی برای دختران نوجوان در فضای مجازی

سارق حرفه‌ای دختران را فریب می‌داد تا پدر و مادرشان را بیهوش کنند

موهای بلندی دارد و همیشه سعی می‌کرد خوش‌تیپ باشد. خودش را دکتر داروساز معرفی می‌کرد و به بهانه سرمایه‌گذاری برای واردات دارو، دختران کم‌سن‌وسال را فریب‌می‌داد. آنها را وادار به انجام کاری عجیب‌وغریب و هولناک می‌کرد. او با تهیه دارو، از دختران می‌خواست که پدر و مادرشان را بیهوش کرده و طلاهایشان را سرقت کنند. او به بهانه سرمایه‌گذاری در دارو و چند برابر شدن پول‌شان، آنها را به سرقت از خانواده‌هایشان ترغیب می‌کرد.

سیما فراهانی _ شهروند آنلاین| از آنجایی که به همه طعمه‌هایش وعده ازدواج می‌داد، دختران نوجوان نیز به حرفش گوش داده و بعد از این سرقت هولناک دیگر خواستگار دکترشان را نمی‌دیدند. این مرد که می‌گوید از بچگی عاشق پزشکی بود، حالا در اینستاگرام فالوورهای زیادی دارد و یک بلاگر است. او در گفت‌وگو با خبرنگار «شهروند» ماجرای اجرای نقشه عجیبش را روایت کرد:

چند سال داری؟

25 سال.

چطور دختران را فریب می‌دادی؟

معمولا دختران کم‌سن‌وسال را طعمه قرار می‌دادم. در اینستاگرام با آنها آشنا می‌شدم. خودم را دکتر داروساز معرفی و بعد از مدتی از آنها خواستگاری می‌کردم و مدعی می‌شدم که عاشق آنها هستم. بعد که حسابی آنها را به خودم وابسته می‌کردم، می‌خواستم که هرچه پول و طلا دارند به من بدهند تا برایشان در دارو سرمایه‌گذاری کنم.

آنها هم به‌راحتی به تو پول می‌دادند؟

به‌راحتی نبود. کلی چرب‌زبانی می‌کردم. البته اکثر مواقع خودشان پول زیادی نداشتند. در اینگونه موارد به آنها می‌گفتم از پدر و مادرتان سرقت کنید. قرصی برایشان تهیه کرده و به آنها می‌دادم. می‌گفتم با این قرص پدر و مادرت را بیهوش کرده، بعد پول و طلا را سرقت کن و برای من بیاور. می‌گفتم در عرض یکی دو هفته دو برابر آنها را پس می‌گیرند و سرجایشان می‌گذارند. آنها نیز همین کار را می‌کردند. ولی بعد از اینکه طلاها را به من می‌دادند، دیگر پیدایم نمی‌شد.

چرا خودت را دکتر داروساز معرفی می‌کردی؟

چون از بچگی عاشق پزشکی بودم. همیشه دوست داشتم یک روز پزشک شوم، ولی به‌خاطر فقر نتوانستم به آرزویم برسم. پدرم اعتیاد داشت و به‌خاطر حمل مواد همیشه در زندان بود. مادرم هم به‌خاطر همین موضوع از او جدا شد. سختی‌های زیادی کشیدم. اطلاعات زیادی راجع به پزشکی خواندم و بلدم.

در اینستاگرام فالوور زیاد داری؟

بله. من بلاگر هستم. در اینستاگرام فالوور زیادی دارم. اطلاعات پزشکی آنجا می‌گذارم و جذب فالوور می‌کنم. خودم را دکتر معرفی کردم. به خاطر اطلاعاتم خیلی‌ها باور کرده‌اند که دکتر هستم.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.