«آلنده نازنین»؛رکورددار فروش نمایش‌ها

نمایش «آلنده نازنین» که از روز جمعه ۱۷ تیرماه اجرای خود را آغاز کرده است یک هزار و ۸۰۰ تماشاگر و ۱۳۳ میلیون ۲۸۰ هزار تومان فروش داشته است.

به گزارش شهروند آنلاین،بر اساس آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایش‌های به صحنه رفته در تالارهای اصلی، چهارسو، قشقایی، سایه و کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر و همچنین تالار هنر و تماشاخانه سنگلج؛ نمایش «شکوفه‌های گیلاس» به کارگردانی سید محمد مساوات که از ۳۰تیر ماه اجرای خود را در تالار اصلی تئاتر شهر با ظرفیت ۵۷۹ تماشاگر و قیمت بلیت ۱۲۰ هزار تومان آغاز کرده، تا به امروز با مجموعه۲ اجرا (با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف‌دار و مهمان) و میزبانی از ۸۸۷ تماشاگر به فروشی معادل ۱۰۲ میلیون و ۵۴۰هزار تومان دست پیدا کرده است.

نمایش «آلنده نازنین» به کارگردانی محمد برهمنی که از روز جمعه ۱۷ تیرماه اجرای خود را در تالار چهارسو با ظرفیت ۱۳۲ نفر آغازکرده است تا روز ۳۱ تیر ماه با هفت اجرا، قیمت بلیت ۸۰ هزار تومان (با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان) یکهزار و ۸۰۰ تماشاگر و ۱۳۳ میلیون ۲۸۰ هزار تومان فروش داشته است.

نمایش «تب» به کارگردانی رویا کاکاخانی نیز که از روز ۲۴ تیرماه اجرای خود را در تالار قشقایی با ظرفیت ۹۶ نفر آغاز کرده (بااحتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان) ۷ نوبت اجرا و میزبانی از ۴۱۳ تماشاگر به فروشی معادل ۲۳ میلیون و ۳۱۰هزار تومان دست پیدا کرده است.

نمایش «یه روز دیگه» به کارگردانی نادیا فرجی هم که از روز هشتم خرداد ماه تا اول تیر ماه در کارگاه نمایش با ظرفیت ۲۶ نفر وقیمت بلیت ۵۰ هزار تومان روی صحنه رفت با مجموع ۲۰ اجرا و ۵۴۸ تماشاگر (با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار ومهمان) به فروشی معادل ۲۲ میلیون و ۷۵ هزار تومان دست پیدا کرد.

لازم به توضیح است اجرای این اثر نمایشی از روز پنجشنبه دوم تیرماه از «کارگاه نمایش» به «تالار سایه» مجموعه انتقال یافت که تاکنون با در نظر گرفتن ظرفیت ۷۲ نفری تالار، قیمت بلیت ۵۰ هزار تومان، ۲۴ اجرا و یک هزار و ۱۹۰ تماشاگر به فروشی معادل ۴۵میلیون و ۴۵ هزار تومان دست پیدا کرده است.

نمایش «مجلس شبیه خوانی نسوان» به کارگردانی نسیم مقدم و ارغوان راستی که از روز ۲۲ تیرماه در کارگاه نمایش با ظرفیت ۲۶ نفرروی صحنه رفته با (احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان) قیمت بلیت ۵۰ هزار تومان، ۱۶۲ تماشاگر و ۹ اجرا بهفروشی معادل ۷ میلیون و ۶۷۵ هزار تومان دست پیدا کرده است.

نمایش «غول نخود فرنگی» به کارگردانی حسین فدایی حسین هم که از روز ۹ تیر ماه با قیمت بلیت ۳۰ هزار تومان در تالار هنر رویصحنه رفت، تاکنون با مجموع ۱۶ اجرا و یک هزار و ۹۲۸ تماشاگر (با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان) بهفروشی معادل ۴۵ میلیون ۴۹ هزار تومان دست یافته است.

نمایش «پنگوئن‌ها» به کارگردانی زیبا برجی فلاح نیز که از روز جمعه دهم تیرماه اجرای خود را با قیمت ۳۰ هزار تومان در تالار هنرروی صحنه رفته، تاکنون با مجموع ۱۷ اجرا و یک هزار و ۹۱۸ تماشاگر (با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان) به فروشی معادل ۴۲ میلیون و ۹۱۰ هزار تومان دست پیدا کرده است.

نمایش «مبارک در ژاپن» به کارگردانی علی فتحعلی که اجرای خود را از یک تیرماه با قیمت بلیت ۵۰ و ۴۰ هزار تومان با ۲۵ نوبت اجراو میزبانی از ۳۵۸۴ تماشاگر (با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم‌بها، تخفیف دار و مهمان) به فروشی معادل ۱۰۹ میلیون و ۳۲۴هزارتومان دست پیدا کرده است./باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.