هشدار وزیر اطلاعات: تلافی می‌کنیم

وزیر اطلاعات با هشدار نسبت به اینکه کشورهایی که به دشمنان ملت ایران کمک کنند منتظر تلافی باشند، تاکید کرد: گروهک کومله به عنوان مزدور رژیم صهیونیستی عمل می‌کند.

به گزارش شهروند آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین سیداسماعیل خطیب، وزیر اطلاعات در جلسه شورای تامین استان کردستان  با بیان اینکه ایجاد امنیت مردم محور و اطلاعات مردم پایه از راهبردهای سند تحول وزارت اطلاعات به شمار می‌رود افزود: همه تلاش‌های دولت مردمی و انقلابی بر رفع مشکلات وارتقای معیشت مردم متمرکز شده است.

او در ادامه جنگ کنونی علیه نظام اسلامی ایران را جنگ ترکیبی خواند و گفت: آمریکا با استفاده از جنگ نرم وتحریم‌های ظالمانه به دنبال احیای سلطه تضعیف شده خود در منطقه است که با شکست مواجه شده است.

وزیر اطلاعات با اشاره به تحرکات گروهک‌های ضدانقلاب، به کشورهایی که زمینه و بستر اقدام علیه جمهوری اسلامی ایران را فراهم می‌کنند هشدار داد و افزود: کشورهایی که به دشمنان ملت ایران کمک کنند منتظر تلافی باشند.

او با اشاره به مزدوری گروهک‌ها برای رژیم صهیونیستی هم گفت: گروهک کومله به عنوان مزدور رژیم صهیونیستی عمل می‌کند.

خطیب استفاده از ظرفیت رسانه ملی و شخصیت‌های فرهنگی و فضای مجازی را برای افشای جنایات گروهک‌های ضد انقلاب و تشریح خدمات و موفقیت‌های کشور در قالب جهاد تبیین را ضروری دانست.

وزیر اطلاعات تاکید کرد: نیروهای امنیتی و اطلاعاتی از هرگونه تحرکات دشمن به خوبی آگاهند و اقدامات تهاجمی و آفندی در دستور کار جامعه اطلاعاتی است.

اسماعیل زارعی کوشا، استاندار کردستان هم در این نشست با اشاره به ۲۲۷ کیلومتر مرز مشترک میان استان کردستان با کشور عراق، امنیت کنونی را حاصل تلاش نیروهای نظامی وانتظامی و نیروهای امنیتی عنوان کرد.

در پایان جلسه شورای تامین استان از زحمات مدیر کل سابق تقدیر و مدیر کل جدید اطلاعات استان معرفی شد.

وزیر اطلاعات در ادامه سفر خود با نماینده ولی فقیه در استان، نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری و مشاو رئیس‌جمهوری در امور اقلیت‌های دینی و مذهبی دیدار کرد.

حجت الاسلام والمسلمین خطیب در این دیدار از مردم کردستان به عنوان مرزداران غیور ایران اسلامی نام برد و گفت: ارتقای امنیت پایدار کنونی استان حاصل همراهی و همکاری مردم است.

او گفت: دشمن با  ایجاد دوگانه سازی‌های کاذب با تمام توان خود به دنبال استفاده از قومیت‌ها و مذاهب به عنوان یک چالش در برابر ملت ایران است لکن استقامت و هوشیاری مردم سبب خنثی‌سازی این توطئه‌ها شده است.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان هم با اشاره به امنیت مطلوب در استان کردستان، اظهار امیدواری کرد که با اجرایی شدن مصوبات سفر رئیس جمهوری به کردستان موجبات تحول اقتصادی این استان فراهم شود.

در این جلسه همچنین ماموستا فایق رستمی، امام جمعه سنندج هم از تلاش‌های نیروهای امنیتی و نظامی برای برقراری امنیت پایدار در استان قدردانی کرد.

ماموستا عبدالسلام کریمی، مشاور رئیس جمهوری در امور اقلیت‌های دینی و مذهبی هم با بیان اینکه وزارت اطلاعات بازوی توانمند نظام است، گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) با اشراف اطلاعاتی خود نقش مهمی در تصمیم گیری‌های مهم کشور دارند.

وزیر اطلاعات همچنین در مرکز ۱۱۳ ستاد خبری اداره کل اطلاعات استان حضورر یافت و به سوالات و درخواست‌های مردم پاسخ داد.

وزیر اطلاعات در آغاز برنامه‌های خود در استان در گلزار شهدای بهشت محمدی سنندج نیز حضور یافت و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد./ایسنا

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.