امدادرسانی ۱۰۰ امدادگر هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری در سیل بارده

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۰۰ امدادگرونجاتگر جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری برای خدمات‌رسانی به مردم سیل‌زده روستای بارده شهرستان بن در حال خدمات رسانی هستند

به گزارش شهروند آنلاین؛ ایرج کیانی بروجنی گفت: این امدادگران در قالب ۱۰ گروه از پنجشنبه شب و پس از جاری شدن سیل در روستای بارده مستقر شدند.

کیانی افزود: با توجه به هشدارهای هواشناسی و مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری درخصوص بارندگی‌ها و احتمال جاری شدن سیل در استان جمعیت هلال‌احمر استان در حالت آماده‌باش کامل قرار گرفت.

کیانی در ادامه گفت: با آغاز بارش‌ها و جاری شدن سیلاب اهالی پنج شهرستان چهارمحال و بختیاری شامل شهرکرد، بروجن، کیار، کوهرنگ و بن به‌ویژه دچار حادثه شدند.

وی یادآور شد: به‌همین منظور نیروهای امدادی جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری به‌موقع وارد عمل و مشغول امدادرسانی شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: با توجه به شدت بارش در روستای بارده کل این روستا به‌ویژه در بخش جنوبی در محاصره سیل قرار گرفت که بسیار نگران کننده بود.

وی گفت: امدادگران جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری هم‌اکنون در حال تخلیه مناطق و منازل حادثه دیده هستند.

کیانی تاکید کرد: امداد و نجات، ارزیابی خسارت و تخلیه آب و گل‌ولای از مکان‌های سیل‌زده بارده در دستور کار امدادگران جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

وی بااشاره به وجود نیرو در روستای بارده، گفت: امکانات لازم از جمله 32 دستگاه چادر، 332 تخته پتو، 64 تخته موکت ،آب معدنی، 172 بسته‌ مواد غذایی و … در بین کسانی که نیاز داشتند توزیع شد./روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.