باورنکردنی؛ هیچ‌ کس رونالدو را نمی‌خواهد!

ابر ستاره فوتبال دنیا در آستانه جام جهانی بدون تیم مانده است

بعد از جدایی از منچستر یونایتد، کریس رونالدو هنوز نتوانسته تیم جدید خود را انتخاب کند؛ انگار هیچ باشگاهی این ابر ستاره را نمی‌خواهد.

به گزارش خبرنگار شهروندآنلاین، مدت زیادی از تصمیم غیرمنتظره کریس رونالدو برای جدایی از منچستر یونایتد نمی‌گذرد؛ با اینکه انتظار می‌رفت رونالدو خیلی سریع با قراردادی با ارزش بالا به تیم بزرگ دیگری بپیوندد، اما این اتفاق رخ نداد و او هنوز تیم جدید خود را انتخاب نکرده است. درک این موضوع که باشگاه‌های بزرگ اروپایی به اندازه کافی برای این بازیکن پرتغالی در ترکیب تیم‌‌شان جا نداشته باشند بسیار دشوار است. خصوصا که او به دنبال پیوستن به باشگاهی است که در فصل آینده لیگ قهرمانان حضور داشته باشد.

مونیخ، پاریس و مادرید تعدادی از پایتخت‌های اروپایی هستند که نام این بازیکن در آنها مطرح شده است، اما مساله‌ای که اکنون به نظر می‌رسد، این است که هیچ تیمی علاقه‌ای به جذب او ندارد. در واقع هیچ باشگاهی نمی‌خواهد بازیکنی را به خدمت بگیرد که 815 گل در طول دوران فوتبالش به ثمر رسانده و میانگین 0.73 گل زده در هر بازی را در 20 سال اخیر ثبت کرده است.

بایرن مونیخ: رونالدو را نمی‌خواهیم!

بایرن یکی از اولین باشگاه‌هایی بود که به صورت علنی اعلام کرد رونالدو جایی در برنامه‌هایش ندارد. اولیور کان، مدیر اجرایی این باشگاه، گفت: «ما به نتیجه رسیدیم که با وجود تمام احترامی که برای او قائل هستیم، اما او با فلسفه و شرایط فعلی این باشگاه سازگاری ندارد.»

پاری‌سن‌ژرمن علیه ستاره‌محوری

بعد از هزینه‌های کلان باشگاه فرانسوی در جذب بازیکنان مطرح، مدیران PSG به این نتیجه رسیده‌اند که جمع کردن فوق ستاره‌ها در یک تیم فایده‌ای ندارد و ساختار تصمیم‌گیری‌شان در این‌باره را تغییر داده‌اند. ناصر الخلیفی در نشست خبری معارفه کریستوف گالتیه، سرمربی جدید پاری‌سن‌ژرمن گفت که این تیم به دنبال تعهد ورزشی بیشتری است و رونالدو با چنین ایده‌ای سازگار نیست.

سرمربی چلسی بازی رونالدو را دوست ندارد!

گزینه دیگری که نمایندگان رونالدو برای او در نظر گرفته بودند پیوستن به چلسی بود. شانس بازی در لیگ قهرمانان با این تیم برای او بسیار وسوسه‌انگیز بوده است، اما بسیاری از رسانه‌های انگلیسی مدعی شده‌اند که توماس توخل علاقه‌ای به این بازیکن پرتغالی ندارد و بنابراین او در چلسی هم جایی ندارد.

راهی برای بازگشت به مادرید هم نیست

دو سناریو متفاوت برای بازگشت این بازیکن به پایتخت اسپانیا مطرح شده است؛ «رئال مادرید یا اتلتیکو مادرید». رئال پیش از این هم بارها اعلام کرده بود که هیچ برنامه‌ای برای بازگرداندن بهترین گلزن تاریخش ندارد. از سوی دیگر افراد زیادی هم در اتلتیکو با ایده جذب رونالدو مخالفت کردند.

اتحادیه هواداری این باشگاه با انتشار بیانیه‌ای در این‌باره تاکید کرد که به هیچ‌وجه حاضر به پذیرش پیوستن رونالدو به این تیم نیست چون این اتفاق خدشه‌ای جدی به ارزش‌های برجسته این باشگاه وارد می‌کند. انریکه سرزو، رئیس اتلتیکو، نیز این موضوع را کاملا رد کرد.

بازگشت به منچستر امکان‌پذیر است؟

شرایط این بازیکن در یونایتد همچنان مشخص نیست. اریک تن‌هاخ نام او را از فهرست بازیکنانی که قرار است در اوسلو برابر اتلتیکو مادرید قرار بگیرند، خط زد. اما نکته جالب اینجا بود که رونالدو تنها چند ساعت بعد با انتشار پستی در صفحه رسمی اینستاگرامش اعلام کرد که روز یکشنبه در دیدار دوستانه برابر رایووایکانو در اولدترافورد به میدان خواهد رفت.

در آستانه آغاز ماه آگوست، به نظر می‌رسد که رونالدو هنوز به دنبال باشگاهی است تا بتواند از یونایتد جدا شود و درخشش خود را با پیراهن دیگری به نمایش بگذارد. البته که هنوز احتمال بازگشت او به منچستر نیز از بین نرفته و باید دید در روزهای بعد چه اتفاقاتی در انتظار این ستاره است.

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.