امدادرسانی به 150 خانوار در سخت‌ترین شرایط

داریوش محسنی رئیس جمعیت هلال احمر دنا گفت: طی اقدامی به صورت مشترک با سپاه ناحیه دنا توزیع ۱۵۰ بسته  اقلام مورد نیاز و مواد غذایی از جمله (پتو، بسته معیشتی، موکت، پلاستیک و …..) بین عشایر این منطقه را داشتیم

به گزارش شهروند آنلاین؛ در پی بارندگی‌های اخیر و جاری شدن سیل و خسارت ناشی از آن به عشایر، فرمانده سپاه ناحیه دنا و جمعیت هلال احمر شهرستان دنا از عشایر منطقه شبلیز بازدید و با اهدای بسته های مواد غذایی و گرمایشی هشدارهای لازم را ارائه کردند.

سرهنگ پاسدار صادق عرفانی فرمانده ناحیه دنا گفت: با توجه به بارندگی‌های اخیر در استان و که خسارت زیادی به عشایر وارد شده در همین راستا دیدار و سرکشی از ۱۵۰ خانوار عشایری در مناطق شبلیز و جلاله را داشتیم.

داریوش محسنی رئیس جمعیت هلال احمر دنا گفت: طی اقدامی به صورت مشترک با سپاه ناحیه دنا توزیع ۱۵۰ بسته  اقلام مورد نیاز و مواد غذایی از جمله (پتو، بسته معیشتی، موکت، پلاستیک و …..) بین عشایر این منطقه را داشتیم.

محسنی اظهار داشت: در یک اقدام دیگر به همراه معاون عمرانی استاندار، فرماندار دنا، مدیرکل راهداری، شهردار سی سخت و جمعی از مدیران با عشایر منطقه گردنه بیژن دیدار و بسته های مواد غذایی و گرمایشی بین آنها توزیع کردیم.

رئیس هلال احمر دنا گفت: چند روز قبل از وقوع سیل جمعیت هلال احمر دنا در آماده باش کامل به سر می برد و از روز اول بارندگی تا به امروز با تمام توان و تلاش خود از عشایر و مردمی که دچار خسارت سیل شده اند حمایت کرده است و تا هر زمانی که نیاز باشد برای کمک رسانی در دورترین نقطه شهرستان در آماده باش کامل خواهد بود./فارس

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.