مطالبه اژه‌ای از سازمان بازرسی درباره سیل

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، در پیامی ضمن عرض تسلیت به بازماندگان حادثه مخرّب و خسارت بار سیل در برخی نقاط کشور، به سازمان بازرسی کل کشور و مسئولان قضائی استان‌های سیل‌زده دستور داد تا با جدیت بیشتر ابعاد حوادث را مورد نظارت و ارزیابی قرار دهند.

به گزارش شهروند آنلاین، رئیس قوه قضاییه  با تسلیت به بازماندگان حادثه مخرّب و خسارت بار سیل، به سازمان بازرسی کل کشور و مسئولان قضائی استان‌های سیل‌زده دستور داد: با جدیت بیشتر ابعاد حوادث اخیر را ارزیابی و نظارت کنند.

متن این پیام به شرح ذیل است:

حادثه‌ تأثرانگیز سیل مخرب در برخی نقاط کشور که به درگذشت و مجروحیت تعدادی از مردم عزیز و داغدار شدن خانواده‌ها انجامید، مایه‌ی اندوه و تألم گردید. اینجانب ضمن عرض تسلیت به بازماندگان محترم حوادث اخیر و آرزوی سلامتی و بهبودی مصدومین این حوادث، از مسئولین قضائی استان‌های مربوطه و سازمان بازرسی کل کشور می‌خواهم با حضور در مناطق سیل‌زده، به صورت مجدانه و پیگیرانه ابعاد و زوایای گوناگون موضوع را ارزیابی نمایند تا در خصوص قصور یا تقصیر احتمالی برخی از متولیان و دست‌اندرکاران مسئول، برخوردهای قانونی مقتضی از سوی دستگاه قضایی انجام گیرد./واحد مرکزی خبر

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.