اسکان ۲۷ هزار حادثه دیده در سیل اخیر کشور

دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور:

سلیمانی با اشاره به اسکان ۲۷ هزار حادثه‌دیده سیل اخیر کشور، گفت: درگیرشدن ۳۴ هزار  امدادگر، داوطلب و نجات‌گر، کار امدادرسانی را تسهیل داده است

به گزارش شهروند آنلاین؛دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به اسکان ۲۷ هزار حادثه‌دیده سیل اخیر کشور، گفت: در استان لرستان نیز به ۲۰۰ خانواده حادثه دیده خدمات‌رسانی شده است.

وی افزود: جمعیت هلال احمر از ابتدای این بحران، امدادرسانی، امداد نجات و اسکان اضطراری خود را آغاز کرده و در کنار افراد حادثه دیده بوده است.

دبیرکل جمعیت هلال احمر با بیان اینکه خدمات‌رسانی از زمین و هوا در حال انجام است گفت: حضور تیم‌های امداد هوایی با چندین فروند بالگرد و همچنین درگیرشدن ۳۴ هزار  امدادگر، داوطلب و نجات‌گر، کار امدادرسانی را تسهیل داده است.
 سلیمانی با اشاره به تلفات انسانی سیلاب اخیر کشور، بیان کرد: تاکنون ۶۱ نفر فوت شدند و همچنین ۳۲ نفر نیز مفقودی داریم که در لرستان این آمار شامل پنج کشته و یک مفقودی است.
دبیرکل جمعیت هلال احمر افزود: با آغاز پدیده سیلاب در لرستان ۱۱ تیم امدادی وارد صحنه های امدادی و عملیاتی شدند که ۲ تیم ارزیاب از ابتدا فعالیت خود را آغاز و چهار تیم سیلاب در کنار ۴ تیم اسکان و تغذیه و یک تیم آنست با حضور ۱۱ پرسنل و ۴۲ امدادگر و تجهیزات و خودروهای امدادی به کار امداد و نجات پرداختند.
سلیمانی گفت:  تیم هوایی و انتقال محموله ۲ تنی امدادو نجات به همراه اسکان ۲۶۰ نفر و توزیع ۶۵ دستگاه چادر امدادی به همراه پتو، موکت، ست ظروف و سایر ملزومات امدادی از خدمات مهم جمعیت هلال احمر به حادثه دیدگان لرستانی از سیل اخیر بوده است.
 وی همچنین اظهار کرد: ۳۵۰ بسته غذایی ۷۲ ساعته، ۲۰ بسته ۲۴ ساعته، نیز جهت استفاده حادثه‌دیدگان توزیع شده و کماکان خدمات رسانی ها ادامه دارد./روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان لرستان

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.