قدردانی استاندار تهران از مجاهدت نجاتگران هلال‌احمر

استاندار تهران، ضمن بازدید از ستاد میدانی عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران در منطقه سیل زده زرین دشت و مزداران شهرستان فیروزکوه، از خدمات کلیه عوامل عملیاتی هلال احمر استان تهران در سیلاب های سطح استان قدردانی کرد و گفت: کار به نیمه راه رسیده‌است و خدمت به حادثه‌دیدگان به صورت بی‌وقفه ادامه دارد.

به گزارش شهروند آنلاین؛ محسن منصوری، استاندار تهران با حضور در ستاد میدانی عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران در سیل زرین دشت و مزداران شهرستان فیروزکوه، از خدمات هلال احمر قدردانی کرد و گفت: سیل بی سابقه‌ای در چند نقطه از استان تهران رخ داد که تمامی نیروهای امدادی، انتظامی و خدماتی از ابتدای وقوع آن به کمک سیل زدگان آمدند. کار به نیمه راه رسیده‎ است و خدمت به حادثه دیدگان، به صورت بی وقفه ادامه دارد.

او ادامه داد: نیروهای عملیاتی هلال احمر استان تهران از ابتدا در سیلاب‌های سطح استان تهران از جمله امامزاده داوود و فیروزکوه سنگ تمام گذاشتند و اینجانب نیز به عنوان عضوی از شورای عالی هلال احمر، از تلاش ها، مجاهدت‌ها و حماسه آفرینی چند روز اخیر این عزیزان تقدیر و تشکر می کنم./

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.