تقدیر نماینده مردم شهرستانهای تفت و میبد از خدمات امدادگران در سیل اخیر

حضور همیشه در صحنه و آمادگی امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر در پوشش امدادی حوادث طبیعی و غیر طبیعی اخیر کشور به خوبی نشان می دهد که برای کمک به انسان ها و تسکین آلام بشری به عنوان مهمترین اصل در این نهاد مردمی، یک دست در دست نیازمند و با دست دیگر با خدا معامله می کنند

به گزارش شهروند آنلاین؛ نماینده مردم شهرستانهای تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی در پیامی از خدمت رسانی و تلاش ایثارگرانه نیروهای هلال احمر به حادثه دیدگان سیل اخیر استان یزد قدردانی کرد.

در متن پیام دکتر میرمحمدی آمده است:

زمانی که مصیبت دیده ای زندگی و حیات خود را در معرض خطر و ویرانی می بیند، گرفتار می شود و امید خود را از دست می دهد، انسان هایی فداکار، پر تلاش و ایثارگر بخاطر عشق و علاقه خدمت به مردم و به واسطه ی دوستی خدا و خلق خدا، در کنار مردم حاضر می شوند.

روزهایی که در اقصی نقاط کشور عزیزمان انبوهی از حوادث، روح و جان هموطنان ما را هدف آماج درد قرار داد، بویژه در این روزهای اخیر، سیلاب که در بیشتر استان های کشور و بویژه در استان یزد حوادث سختی را پدید آورد، دقت و سرعت در عمل و حضور به موقع شما سپید و سرخ پوشان هلال احمر بود که سایه آرامش را بر پهنه حوادث گستراند.

این حضور همیشه در صحنه و آمادگی شما امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر در پوشش امدادی حوادث طبیعی و غیر طبیعی اخیر کشور به خوبی نشان می دهد که برای کمک به انسان ها و تسکین آلام بشری به عنوان مهمترین اصل در این نهاد مردمی، یک دست در دست نیازمند و با دست دیگر با خدا معامله می کنید.

اینجانب بر خود فرض می دانم از همه این کوششهای بشر دوستانه ی شبانه روزی و مخلصانه شما امدادگران، کارکنان و مدیران جمعیت هلال احمر و دیگر دستگاه های خدمات رسان و امدادی در این حوادث تقدیر و تشکر نمایم.

بی شک خدمات ارزشمند شما در پیشگاه پروردگار متعال پاداشی جاودانه خواهد داشت.

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.