مدفون شدن ۲۰۰ نفر در سیل امام‌زاده داوود(ع) صحت ندارد

استاندار تهران:

استاندار تهران گفت: شایعه مدفون شدن ۲۰۰ نفر در سیل امام زاده داوود (ع) کذب است و اصلا این موضوع صحت ندارد

به گزارش شهروند آنلاین؛محسن منصوری پنجشنبه شب در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این شایعه از سوی یک روزنامه معلوم الحال مطرح شده، افزود: پس از این شایعه خوراک خبری برای رسانه‌های معاند فراهم شد و این روزنامه اعلام کرد که اشتباه کرده است.

وی با بیان اینکه همه اطلاع رسانی‌ های سیل برای مردم صادقانه و شفاف صورت گرفته، افزود: از دادستانی درخواست پیگیری و برخورد با این نوع شایعه پراکنی ها را کردیم.

منصوری عنوان داشت: مگر می‌شود این تعداد مفقودی وجود داشته باشد و در خواستی از سوی خانواده‌ها نباشد، و باید بگوییم تعداد مفقودی‌ ها با نام مشخصات معلوم است.

استاندار تهران تاکید کرد: از مردم می‌خواهیم این اطلاع رسانی‌ ها را فقط از مجموعه ها، متولیان رسمی و مسئولان مربوطه پیگیری کنند.

استقرار ستاد بازسازی بنیاد مسکن در مزداران فیروزکوه 

وی گفت: محوریت بازسازی و بهسازی مناطق سیل زده به عهده بنیاد مسکن است البته ما هم تا پایان کار در کنار مردم هستیم.

استاندار تهران ظهار داشت: همه دستگاه ها در محل مأموریت مستقر هستند و طبق بلوک بندی در مزداران و روستاهای اطراف کار را دنبال می‌کنند.

وی با اشاره به لزوم حضور مالکان منازل برای پاکسازی تاکید کرد: برخی مالکان منازل حضور ندارند، که برای جلوگیری از بروز مشکل اقدامات منوط به حضور مالکان است.

استاندار تهران گفت: ستاد بازسازی بنیاد مسکن در منطقه مستقر شده و محوریت بازسازی و بهسازی مناطق به عهده بنیاد است البته ما هم تا پایان کار در کنار مردم هستیم.

منصوری گفت: اولویت در این چند روز بازسازی باغات بوده زیرا منبع اصلی درآمد مردم منطقه از طریق باغات است./ایرنا

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.