از اعزام تیم های سحر در مناطق سیل زده تا مشارکت چشمگیر دانش آموزان در طرح دادرس

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر تشریح کرد؛

در پی وقوع سیلاب، در امامزاده داوود تهران که منجر به کشته شدن و مصدومیت تعدادی از شهروندان شد، ۲ تیم ۱۴ نفره سحر از تهران و یک تیم از استان البرز، سازماندهی و بی درنگ به محل حادثه اعزام، شدند

به گزارش شهروند آنلاین؛رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر با تشریح اقدامات هفته گذشته این سازمان گفت : در پی وقوع سیلاب، در امامزاده داوود تهران که منجر به کشته شدن و مصدومیت تعدادی از شهروندان شد، ۲ تیم ۱۴ نفره سحر از تهران و یک تیم از استان البرز، سازماندهی و بی درنگ به محل حادثه اعزام، شدند.دکتر محمد گلفشان، رئیس سازمان جوانان در ادامه فعالیت های مهم این سازمان را در هفته گذشته تشریح کرد.

اعزام ۲ تیم سحر سازمان جوانان هلال احمر به منطقه سیل زده امامزاده داوود

دکتر محمد گلفشان رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر با تشریح اقدامات هفته گذشته این سازمان گفت : در پی وقوع سیلاب، در امامزاده داوود تهران که منجر به کشته شدن و مصدومیت چندین نفر از شهروندان شد، ۲ تیم ۱۴ نفره سحر از تهران و یک تیم از استان البرز، سازماندهی و بی درنگ به محل حادثه اعزام، شدند.

ضرورت توانمندسازی جوانان، داوطلبان و امدادگران در حوزه تغییرات اقلیمی

رئیس سازمان جوانان تصریح کرد:با توجه به دستور رئیس جمعیت هلال احمر در حوزه اثرات تغییرات اقلیمی و پیامدهای آن برنامه توانمندسازی جوانان و داوطلبان و امدادگران در حوزه تغییرات اقلیمی امری ضروری است تا این مساله و اهمیت ان برای مردم نهادینه شود.

برگزاری دوره آموزشی باشگاه کارآفرینی کاشف (کارآفرینان شایسته فردا)

گل فشان از دیگر اقدامات هفته گذشته این جمعیت را برگزاری کارگاه آشنایی با فرایندهای عضویت اعضاء جوانان در خانه های هلال برشمرد و گفت: دوره‌های آموزش ضمن خدمت تشکیل تیم‌های تخصصی امدادونجات خانه های هلال ویژه مسئولین استانی خانه های هلال و روسای شعب استانهای گیلان، مازندران، آذربایجان شرقی، اردبیل، البرز و قزوین در هفته گذشته برگزار شد.

مشارکت 227 هزار دانش آموز در دهمین دوره طرح ملی دادرس

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر با اشاره به مشارکت 227 هزار دانش آموز در دهمین دوره طرح ملی دادرس گفت: دانش‌آموزان در دهمین دوره طرح دادرس، 8 آیتم امدادی را فرا گرفته و با تشکیل تیم‌های 14 نفره در مدارس کار گروهی و با هم بودن را تمرین کردند.

گلفشان تصریح کرد: پناه گیری و خروج ایمن، ارزیابی و کنترل علائم حیاتی، حمل مصدوم، حمایت حیاتی پایه BLS و احیاء قلبی و ریوی CPR، خونریزی، پانسمان و بانداژ، شکستگی و آتل‌بندی، اسکان اضطراری(چادر زنی) و اطفاء حریق مهمترین سرفصل های آموزشی این دوره بودند

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.