آغاز ۳ پویش داوطلبانه در هلال‌احمر

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر از راه‌اندازی پویش‌های «مرهم زائر»،«نذرآب» و «همدلی» از سوی این سازمان خبرداد

به گزارش شهروند آنلاین؛وحید سلیمی درباره مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته از سوی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در هفته گذشته گفت: در هفته‌ای که گذشت چند طرح داوطلبانه و با محوریت سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در کشورمان به اجرا درآمد. طرح‌هایی که اجرای آن در روزها و هفته‌های آتی ادامه خواهد داشت. 

وی ادامه داد: یکی از این طرح‌ها، طرح کاروان‌های سلامت بود که در نقاط مرزی کشورمان به اجرا درآمد و بر این اساس خدمات درمانی و سنجش‌های سلامت به ساکنان مناطق ارائه خواهد شد. همچنین طرح چادرهای سرد برای ارائه خدمات به زائران نیز به اجرا درآمد که این طرح با نزدیک شدن به ایام راهپیمایی اربعین گسترش نیز پیدا خواهد کرد.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر افزود: یکی دیگر اقدامان صورت گرفته از سوی سازمان داوطلبان هلال‌احمر  برنامه‌ریزی و شروع هماهنگی‌های لازم برای اعزام ساکنان و مسئولان محلات کم برخوردار، از جمله رئیس خانه هلال، مسئول پهنه، شهردار محله ، بانویاران و… به راهپیمایی بزرگ اربعین بود. بر این اساس مقرر شد تا با انجام هماهنگی‌های لازم فرآیند شناسایی و انجام امور اداری برای اعزام حدود ۱۰ هزار نفر از سراسر کشور به راهپیمایی اربعین فراهم شود.

سلیمی همچنین از آغاز سه پویش نیز در هفته گذشته خبرداد و گفت: در هفته اخیر، سه پویش نیز ایجاد و راه‌اندازی شد که اجرای آن تا هفته‌های آینده ادامه خواهد داشت. بر این اساس اقدامات برای اجرای سه پویش همدلی، مرهم زائر و نذر آب صورت گرفت.

وی در توضیح بیشتر در مورد این پویش‌ها نیز گفت: «پویش همدلی» برای کمک به سیل زدگان در سراسر کشور ایجاد شد. در «پویش مرهم زائر» نیز دارو و تجهیزات پزشکی با مشارکت و همراهی مردم برای زائران اربعین حسینی تامین خواهد شد و در «پویش نذر آب» هم آب شرب سالم برای مناطق کم برخوردار متاثر از خشکسالی در سطح کشور تامین می‌شود./ایسنا

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.