امدادرسانی به بیش از ۱۰۰۰ سیل‌زده

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به سیل‌زدگان در سه استان لرستان، اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گزارش شهروند آنلاین،مهدی ولی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اقدامات صورت گرفته در پی وقوع سیلاب در لرستان، اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: بر اساس آخرین گزارش‌های دریافتی در پی وقوع سیل و آبگرفتگی در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، اصفهان و لرستان اقداماتی در راستای نجات و امدادرسانی به حادثه‌دیدگان انجام شد و تیم‌های امدادی به مناطق متاثر از سیل اعزام شدند.

او با بیان اینکه در استان لرستان امدادگران به شهرستان‌های الیگودرز و ازنا اعزام شدند، گفت:‌در استان اصفهان نیز  آبگرفتگی در شهرستان سمیرم رخ داده است. درهمین راستا نیز امدادگران به روستای ونک شهرستان سمیرم رفته و به پنج خانوار از عشایر آن منطقه امدادرسانی کردند. عملیات تخلیه آب از پنج واحد مسکونی در روستای آقاگل فریدون‌شهر نیز انجام شد و تا کنون به ۲۳ نفر نیز امدادرسانی شده است.

ولی‌پور در خصوص اقدامات صورت گرفته در پی وقوع سیل در استان کهگیلویه و بویر احمد نیز نیز گفت: اقدامات امدادی در سه روستا از شهرستان دنا و هشت روستا از بویراحمد صورت گرفته است. در این راستا به ۲۷۴ خانوار امدادرسانی شد که در مجموع ۹۸۸ نفر بودند.

به گفته رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر حدود ۲۴۰ تخته پتو، هفت دستگاه چادر، حدود ۲۳۰ بسته غذایی ۷۲ ساعته و ۱۶۰ تخته موکت در کهگیلویه و بویراحمد توزیع شده و امدادرسانی در این مناطق همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.