وضعیت غیرقابل باور ورزشکاران ایران در قونیه!

کمبودهای موجود در مسابقات کشورهای اسلامی صدای همه را درآورد

مسابقات کشورهای اسلامی در حالی در ترکیه برگزار می شود که کمبودهای زیادی متوجه ورزشکاران ومسئولان حاضر است.

به گزارش خبرنگار شهروندآنلاین، مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی در شهر قونیه ترکیه برگزار می‌شود اما هنوز بازی‌ها به اواسط خود هم نرسیده که مشکلات زیادی در دهکده ورزشکاران وجود دارد و صدای اعتراض بسیاری را بلند کرده است.

این تورنمنت که در رشته های ورزشی مختلفی برگزار می شود در اولین ناهماهنگی با انصراف های متعددی از سوی کشورها مواجه شده است. بسیاری از کشورها در برخی رشته ها به طور ناگهانی حضور پیدا نکردند که همین موضوع برنامه ریزی برخی رشته ها را با مشکل مواجه کرده است. به عنوان نمونه تیم فوتبال امید ایران چند روز مانده به اعزام انصراف داد و در سایر رشته های ورزشی نیز مشکلات اینچنینی متعددی را شاهد هستیم.

در کنار این موضوع اما کمبودهای متعددی در دهکده ورزشکاران وجود دارد؛ از مشکلات تغذیه گرفته تا وضعیت عجیب تهویه محل اسکان که صدای همه را در آورده است.

اصغر رحیمی سرپرست کاروان اعزامی کشورمان به پنجمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی گفته است:«ما از ماه‌ها قبل پس از جلساتی که با کمیته برگزاری بازی‌ها داشتیم پیش بینی می کردیم با توجه به کم تجربگی که در بین آنها وجود دارد ممکن است به‌هنگام اجرا ضعف ها و مشکلاتی دیده شود.»

یکی از مشکلات اصلی گرمای هوا در شهر قونیه ترکیه و نبود تهویه مناسب در هتل محل اقامت تیم های ورزشی است که ورزشکاران ایرانی را در شرایط عجیبی قرار داده است. این وضعیت آب و هوایی و گرم بودن اتاق ها سبب شد تا مسئولان کاروان ایران خودشان دست به کار شوند و اقدام به خرید پنکه برای ورزشکاران ایرانی کنند!

سرپرست کاروان ایران در این باره بیان کرد: «در واقع اگر چه صبح و عصر هوا کمی خنک و شرایط غذایی میزبان هم خوب است ونهایت تلاش خود را برای میزبانی مطلوب انجام می دهند اما در ایام ظهر هوا به‌شدت گرم می شود که متاسفانه تمهیداتی از سوی میزبان در این خصوص صورت نگرفته لذا به رغم قوانین و سخت گیری های خاص مربوط به دهکده ورزشکاران پس از هماهنگی با کمیته برگزاری، خیلی سریع اقدام به خرید پنکه های نو کرده و با هماهنگی سرپرستان تیمها جهت رفاه این عزیزان در اتاقها قرار دادیم.»

اما چه مساله ای سبب شده تا چنین مشکلاتی پدید بیاید؟ رحیمی در پاسخ به این پرسش بیان کرده است: « متاسفانه جدا از کم تجربگی میزبان، کم تجربگی سرپرستان برخی تیمها هم مزید بر علت شده، اگر چه سرپرستان تیمهای پارا بسیار منضبط و هماهنگ هستند و از تجربه لازم در اداره تیمشان برخوردارند که جای تشکر دارد ولی سرپرستان برخی تیمها از تجربه کافی برای انجام شرح وظایفشان برخوردار نیستند که همین موضوع دغدغه های ما را بیشتر می کند که در فرصت مناسب به آن خواهم پرداخت. امیدواریم سرپرستان برخی تیمها با سرعت،جدیت و حساسیت بالاتری به امور مربوط به تیم‌خود بپردازند تا حداقل از جانب سرپرستان تیم های خودمان خیالمان راحت شد.»

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.