شلیک ۱۱۰۰ موشک و راکت در 3 روز

شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، امروز دوشنبه، با انتشار بیانیه‌ای شمار شهدای خود را اعلام کرد.

به گزارش شهروند آنلاین،«گردان‌های قدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، امروز دوشنبه، با انتشار بیانیه‌ای که در خبرگزاری شهاب آمده است شمار شهدای خود در جنگ اخیر با رژیم صهیونیستی اعلام کرد.

طبق این بیانیه ۱۲ نیروی گردان‌های قدس در جنگ سه روزه با رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده اند که دو تن از آنها از فرماندهان ارشد جهاد اسلامی فلسطین بوده اند.

در بخشی از این بیانیه آمده است: «گردان قدس در سوگ ۱۲ شهید مجاهد خود در غزه، از جمله دو فرمانده بزرگ، تیسیر محمود محمد الجعبری فرمانده ارشد جهاد اسلامی و عضو شورای نظامی این جنبش و مسئول منطقه شمالی غزه و خالد سعید شحاده منصور فرمانده ارشد در تیپ رفح و عضو شورای نظامی جنبش جهاد اسلامی و مسئول منطقه جنوبی غزه، نشسته است. گردان‌های قدس بر پیوستگی میدان‌ها و عدم اجازه جداسازی بخشی از فلسطین تاکید می‌کند.»

در همین حال برخی منابع خبری اعلام کردند بیمارستان برزیلای در منطقه عسقلان فلسطین اشغالی گفته است۶۰ مجروح اسرائیلی بر اثر شلیک موشک از نوار غزه راهی بیمارستان شده اند. این آمار در حالی در شبکه‌های مجازی منتشر شده است که رژیم صهیونیستی سعی داشته شمار تلفات و مجروحان اسرائیلی ناشی از حملات راکتی مقاومت را مخفی نگه دارد.

رسانه‌های صهیونیستی ضمن اذعان به قدرت نظامی جهاد اسلامی فلسطین اعلام کردند طی عملیات نظامی ۳ روزه اخیر حدود ۱۱۰۰ موشک از نوار غزه به سمت اراضی اشغالی شلیک شده است.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که طی ۳ روز حمله ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه ۴۴ فلسطینی به شهادت رسیده و ۳۶۰ نفر دیگر مجروح شدند که ۱۵ نفر از شهدا کودک و ۴ نفر نیز زن هستند.

همچنین وزارت مسکن فلسطین در نوار غزه در بیانیه‌ای اعلام کرد که طی ۳ روز حملات جنگنده‌های اسرائیلی به نوار غزه، به ۱۷۴۶ واحد مسکونی خسارت وارد شده است. در این بیانیه آمده است که در این حملات ۱۸ واحد مسکونی به کلی تخریب شده و ۷۱ واحد دیگر نیز خسارت دیده و دیگر قابل سکونت نیستند./باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.