انتخاب مدیرعامل سرخابی‌ها با فالوور اینستاگرام!

مدیرعامل سابق استقلال می‌‌گوید هر مدیری که فالوور بیشتری در اینستاگرام داشته باشد به صندلی ریاست سرخابی‌ها می‌رسد!

کاظم اولیایی در مصاحبه‌ای که پیرامون مدیریت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس انجام داده، حرف‌های عجیبی را بر زبان آورده است.او گفته مدیران دو باشگاه بر اساس تعداد فالوور اینستاگرام‌هایشان انتخاب می‌شوند.

کاظم اولیایی مدیرعامل استقلال بعد از نشست پیشکسوتان استقلال با برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی درباره مدیریت دو باشگاه سرخابی پایتخت بیان کرد: «بزرگ‌ترین معضلی که ما داریم به خاطر این است که ملاک‌هایی برای ارزشیابی انتخاب مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره نداریم و همه این انتخاب‌ها سلیقه‌ای شده است. اخیراً نیز جو فضای مجازی باعث می‌شود که مدیران تیم‌ها انتخاب شوند. عده‌ای از این عزیزان که تیم‌هایشان را دوست دارند و سن‌شان بین 15 تا 20 سال است.»

او صحبت‌هایش را اینطور ادامه داد:«همچنین خدا لعنت کند باعث و بانی به وجود آمدن کرونا را که به بی‌تحرکی این عزیزان کمک کرده و اینها در خانه نشسته‌اند و اظهارنظر می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند. از این رو عده‌ای مسؤول نیز با اظهارنظرهای این جوانان پرشور مدیریت باشگاه‌ها را انتخاب می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند.»

مدیرعامل اسبق استقلال با اشاره به تعداد فالوورهای برخی مدیران در فضای مجازی اینستاگرام می‌گوید: «در باشگاه قرمز و آبی ملاک انتخاب مدیر و دیگر اعضا، فالوور بی‌شمار است. این را از زبان معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش در جلسه حضوری شنیدم. در آنجا ذکر شد که در جمع ما چند نفر دیگر نیز حاضر بودند و بر این نکته نیز اصرار داشتند. من نیز با توجه به این مسائل جلسه را ترک کردم و گفتم در این شرایط کارشناسی و اظهارنظری نمی‌کنم.»

صحبت‌های اولیایی با این جملات به پایان می‌رسد: «اگر شما میلیاردها تومان ثروت داشته باشید بزر‌گ‌ترین داروخانه را بزنید به شما اجازه نمی‌دهند که دارو دست بیمار بدهید. حتماً یک متخصص و دکتر داروساز باید در داروخانه باشد. در ورزش و باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به دلیل مصوبات متضاد مجلس پول کم شده است؛ به طور مثال یک دفعه تصویب کردند از اعتبارات جاری و حتی سرمایه‌های وزارتخانه خرج فوتبال شود و بدین شکل اغلب مدیران غیرفوتبالی وارد این ورزش شدند.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.