تولید بیش از 18 میلیون انواع دارو در شرکت داروسازی سها

عسکری با تاکید بر این که هلال احمر از تمام ظرفیت های خود در راستای تامین نیاز شهروندان استفاده می کند، از تولید بیش از 18 میلیون دارو در شرکت داروسازی سها خبر داد.

به گزارش شهروند آنلاین؛ علیرضا عسکری، مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی با اشاره به تولیدات مجموعه سها در تیرماه گذشته گفت: بیش از 18 میلیون عدد دارو شامل بیش از چهارده قلم در دزها و اشکال مختلف شامل 12 میلیون و ششصد هزار قرص، پنج میلیون و هشتصد هزار کپسول و ششصد هزار عدد مایعات در شرکت داروسازی سها تولید شده است.

او افزود: تنوع بخشی به تولیدات، ایجاد بستر مناسب برای تولید داروهای استراتژیک، تولید فرآورده های طبییعی، سنتی و مکمل و رعایت استانداردهای بین المللی از ویژگی های مثبت شرکت داروسازی سها است.

این مقام مسئول در جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: در تیر ماه جاری به منظور ارتقای سطح دانش کارکنان، دوره آموزشی با حضور مدیر واحد برنامه ریزی استراتژیک و بهبود فرآیند شرکت داروسازی سها به مدت چهل ساعت یه صورت حضوری برگزار شد.

عسکری با تاکید بر این که هلال احمر در خط مقدم تامین نیازهای شهروندان است، گفت: هدف از برگزاری این دوره شناخت فرآیند ممیزی سیستم مدیریت کیفیت و درک ضرورت های بهبود مستمر در فرآیند ممیزی و نیز ایجاد قابلیت ممیزی اثربخش در سیستم‌های مدیریت کیفیت بود./

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.