سیدحسن نصرالله:ایران قبله اسلام و قلب محور مقاومت باقی خواهد ماند

سید حسن نصرالله، با گرامیداشت یاد فرماندهان بزرگ شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس تاکید کرد: ایران قبله اسلام و قلب محور مقاومت باقی خواهد ماند.

به گزارش شهروند آنلاین به نقل از تلویزیون المیادین، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان، گفت: ایران قبله اسلام و قلب محور مقاومت باقی خواهد ماند.

نصرالله افزود: یاد فرمانده بزرگ شهید قاسم سلیمانی و برادرش شهید ابومهدی المهندس را گرامی می‌داریم.

او خاطر نشان کرد: از برادران عراقی می‌خواهیم برای حل اختلافات خودشان به منظور نجات کشور از دسیسه چینی‌ها تلاش کنند. کشور‌ها و ملت‌هایی در غزه، سوریه و یمن در محاصره قرار گرفته اند تا آنها را به زانو درآورند.

هشدار سید حسن نصرالله به صهیونیست‌ها درباره ترور رهبران فلسطینی در لبنان

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان، گفت: شنیدیم که اسرائیلی‌ها برای ترور رهبران فلسطینی برنامه ریزی می‌کنند، اگر این کار در لبنان صورت گیرد، بدون پاسخ نخواهد ماند.

مقاومت تنها راه آزادسازی مقدسات و پس گرفتن فلسطین است

سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان گفت: معیار اسلام و معیار شرافت و به کسانی که ادعای عربیت دارند (می گوییم) معیار عربیت موضع گیری در برابر فلسطین و حوادث فلسطین است. مردم مظلوم آن ثابت قدم و استوار است. صبح امروز در نابلس مبارزه می‌کند و دیروز و در روز‌های گذشته در غزه مبارزه می‌کند، تضعیف نمی‌شود و آرام نمی‌گیرد و تسلیم نمی‌شود و با وجود محاصره، تنها گذاشته شدن و سکوت جهان، قواعد و معادلات و شروط خود را به دشمن تحمیل می‌کند و روز به روز اعتقاد و ایمان آن به مقاومت به عنوان تنها گزینه برای آزادسازی سرزمین و مقدسات و حمایت از وجود و کرامت بیشتر می‌شود.

اگر هنوز قشر مشخصی یا گروه مشخصی درباره گزینه‌ها تردید دارند به زودی روزی فرا خواهد رسید که در آن همه ملت فلسطین بدانند و اعتقاد داشته باشند و گزینه خود را نهایی کنند که مقاومت تنها راه آزادسازی مقدسات و پس گرفتن فلسطین و بازگشت مهاجران فلسطینی در همه کشور‌های جهان است.

هشدار سید حسن نصرالله به صهیونیست‌ها درباره ارتکاب هر نوع اشتباه در برابر لبنان

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان، گفت: ما پیام‌های مناسب را در جنگ غزه دریافت کردیم و نظر ما پایداری غزه است و ما در لبنان حساب‌مان با شما متفاوت است.

نصرالله افزود: مقاومت امروز قویتر از هر زمان دیگری است و در برابر لبنان و ملت آن مرتکب اشتباه نشوید.

هر دستی را که به ثروت‌های لبنان دست‌درازی کند، قطع خواهیم کرد

سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان، گفت: ما در لبنان با محاصره و تحریم مواجه هستیم و همچنان به آینده بهتر برای لبنان چشم خواهیم دوخت. دستی را که به سوی هر یک از ثروت‌های لبنان دراز شود، قطع خواهیم کرد، همانطور که هر دستی را که به طرف خاک لبنان دراز شد، قطع کردیم.

نصرالله افزود: در روز‌های آینده منتظر پاسخ‌های دشمن درباره خواسته‌های لبنان در مورد ترسیم مرز‌های دریایی هستیم. مقامات لبنانی باید درد‌های مردم را حس کنند. ما خواهان تشکیل دولت واقعی با اختیارات کامل هستیم تا بتواند مسئولیت‌ها را برعهده بگیرد. به دشمن می‌گویم لبنان و ملت آن، غارت ثروت‌هایش را نخواهند پذیرفت و ما برای همه احتمالات آمادگی داریم.

ابراز همبستگی سید حسن نصرالله با ملت‌های بحرین و یمن

سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان، با یادآوری مظلومت ملت بحرین و انتقاد شدید از حاکمان منامه به علت عادی سازی روابط با صهیونیست‌ها و اعمال محدودیت بر برگزاری مراسم عزاداری عاشورا، افزود: ملت یمن نماد واقعی کربلای حسین (ع) است و ایمان داریم که یاری رساندن به آن از جمله واجب‌ترین کار‌ها برای آزادمردان و شرافتمندان در این جهان است. یمنی‌ها با وجود محاصره و همه رنج‌هایی که دارند در همه مناسبت‌های مربوط به امت اسلامی حضور دارند.

تاکید سید حسن نصرالله بر بیعت با امام حسین عليه السلام

سید حسن نصرالله گفت: امروز در این میدان تجمع کرده ایم تا بار دیگر بیعت و پیمان خود را با رسول خدا و خاندان ایشان و سیدالشهدا علیهم السلام تجدید کنیم و به او بگوییم:‌ای امام و آقای ما، ما با تو می‌مانیم، در راه تو استواریم، به ندای تو لبیک می‌گوییم، پرچم تو را حمل می‌کنیم، اسلام جدت را که برای آن به شهادت رسیدی حفظ می‌کنیم، از عزت امتمان که برای عزت آن شهید شدی و کسی نتوانست آن را به زیر بکشد دفاع می‌کنیم، امروز ما از زن و مرد، پیر و جوان، کوچک و بزرگ از میادین جهاد بار دیگر بیعت خود را با تو تجدید می‌کنیم و اخلاص و التزام خود را به این راه اعلام می‌کنیم. راهی که به هیچ عنوان دست از آن نمی‌کشیم، هر چقدر هم که جانفشانی نیاز داشته باشد. مانند چهل سال گذشته و مانند میادین جنگ و در تشییع شهدا و در مواضع سیاسی و در همه میادین، بار دیگر فریاد می‌زنیم: لبیک یا حسین.

بر پایبندی به آرمان مقدس فلسطین تاکید می‌کنیم

سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان افزود: به رزمندگان و مبارزان در فلسطین و فرماندهان شهید آنان که در روز گذشته به شهادت رسیدند، افتخار می‌کنیم. بار دیگر بر پایبندی به آرمان مقدس فلسطین و ایستادن خودمان در کنار ملت مجاهد فلسطین تاکید می‌کنیم و ما همواره در خط مقدم در رویارویی با دشمن صهیونیستی ایستاده ایم.

معیار انسانیت، اسلام و شرافت، موضع گیری در برابر فلسطین است

سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی خودش در مراسم عاشورا، گفت: مسئله اصلی در روز مظلوم، فلسطین است، سرزمین اشغال شده، مقدسات غصب شده و یک ملت مظلوم. معیار انسانیت، اسلام و شرافت، موضع گیری در برابر فلسطین است.

تنها راه آزاد کردن فلسطین، مقاومت است

سید حسن نصرالله خاطرنشان کرد به زودی زمانی فرا خواهد رسید که همه ملت فلسطین تصمیم نهایی خودش را خواهد گرفت که مقاومت تنها راه برای آزاد کردن مقدسات و پس گرفتن فلسطین و بازگشتن آوارگان فلسطینی از سراسر کشور‌های جهان است.

تاکید سید حسن نصرالله بر بیعت با امام حسین (ع)

سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی خودش در مراسم عاشورا، بر بیعت با امام حسین (ع) تاکید کرد و افزود: همانطور که در طول ۴۰ سال گذشته در میدان‌های نبرد و تشییع پیکر شهدا تاکید کرده ایم این راه را رها نمی‌کنیم و فریاد می‌زنیم: لبیک یا حسین (ع)

روز عاشورا روز یاری رساندن به مظلومان است

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی خودش در مراسم عاشورا، گفت: روز عاشورا روز یاری رساندن به مظلومان است.

سید حسن نصرالله بر ابراز همبستگی با شیعیان نیجریه تاکید کرد./واحد مرکزی خبر

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.