حذف نظارت بر اتباع 44 کشور در بریتانیا

کیوسک؛ نگاهی به صفحه یک روزنامه‌های جهان ، 9 آگوست 2022

دیلی میل در گزارش اصلی خود می‌گوید بررسی‌های پلیس درباره اتباع خارجی 44 کشور لغو شده است. ده‌ها هزار نفر، ازجمله افرادی از روسیه و چین ، دیگر مجبور نیستند هنگام نقل‌مکان به بریتانیا اطلاعات خود را به پلیس بدهند، زیرا اعلامیه این روزنامه می‌گوید دولت به‌طور ناگهانی بررسی‌ها را در پایان هفته گذشته «بدون اطلاع عمومی» لغو کرد. 

شهروندآنلاین – بررسی‌های پلیس روی اتباع روسیه و چین قطع شده است: طرح نظارت برای اتباع 44 کشور در بریتانیا مخفیانه حذف می‌شود زیرا «دیگر مؤثر نیست» روزنامه‌های انگلیس نوشته‌اند وزارت کشور قبلا داده‌ها را در اختیار داشته است. طرح ثبت‌نام پلیس از اتباع خارجی در پایان هفته گذشته به‌طور ناگهانی متوقف شد. این طرح روی اتباع خارجی مقیم بریتانیا نظارت‌های پلیسی شدیدی را ارائه می‌دهد. این اختلال شامل هزاران نفر از 44 کشور ازجمله روسیه و چین است. یک کارشناس مهاجرت گفت: «هیچ فکری برای امنیت عمومی» پس از توقف یک شبه وجود نداشته است.»

 

دیلی میل

دیلی میل در گزارش اصلی خود می‌گوید بررسی‌های پلیس درباره اتباع خارجی 44 کشور لغو شده است. ده‌ها هزار نفر، ازجمله افرادی از روسیه و چین دیگر مجبور نیستند هنگام نقل‌مکان به بریتانیا اطلاعات خود را به پلیس بدهند، زیرا اعلامیه این روزنامه می‌گوید دولت به‌طور ناگهانی بررسی‌ها را در پایان هفته گذشته «بدون اطلاع عمومی» لغو کرد. 

تایمز

طبق اظهارات معاون نخست‌وزیر و دومینیک راب حامی سوناک در روزنامه تایمز، برنامه‌های خانم تراس درباره بودجه اضطراری برای کاهش مالیات‌ها یک «یادداشت خودکشی انتخاباتی» خواهد بود. راب در این مقاله استدلال می‌کند که پیشنهادات او به استانداردهای زندگی میلیون‌ها نفر آسیب می‌زند و حزب را در انتخابات بعدی در معرض «نسیان محجور» قرار می‌دهد.

گاردین

گاردین در مورد هشدارهایی گزارش می‌دهد که از برنامه‌های کاهش مالیات اضطراری لیز تراس انتظار می‌رود. این برنامه‌ها می‌تواند بیش از 50 میلیارد پوند در سال هزینه داشته باشد و «به بدترین وضعیت برای مقابله با افزایش هزینه‌های زندگی هیچ کمکی نکند». این روزنامه می‌گوید ریشی سوناک رقیب او و صدراعظم سابق، با اعلام اینکه روی بسته حمایتی 15 میلیارد پوندی موجود پافشاری خواهد کرد  در تضاد با بی‌میلی خانم تراس برای متعهد شدن به افزایش مزایا یا حمایت های بیشتر، دستکش‌هایش را در آورده است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.