استقلال- سپاهان؛ گل ‌سرسبد هفته اول لیگ

نبرد استقلال و سپاهان جذاب‌ترین مسابقه هفته اول لیگ برتر است؛ این مسابقه هیجان‌انگیز را از دست ندهید.

به گزارش خبرنگار شهروندآنلاین، قرعه‌کشی لیگ برتر بیست و دوم تعیین کرد که هفته اول یک نبرد جذاب میان دو تیم مدعی قهرمانی خواهیم داشت. مسابقه ای که در ورزشگاه ‌آزادی میان استقلال وسپاهان برگزارمی‌شود و بدون تردید جذابیت‌های زیادی خواهد داشت.

برخلاف پارسال استقلال و سپاهان با مربیان خارجی لیگ را شروع می‌کنند و شاید اصلی ترین تقابل دو تیم هم روی نیمکت‌ها باشد؛ جایی که ریکاردو ساپینتو و ژوزه مورایس دو مربی سرشناس پرتغالی به مچ‌اندازی خواهند پرداخت و همه انتظار یک مسابقه هیجان‌انگیز را می‌کشند. جدای از این، جابه‌جایی‌های بازیکن بین دو تیم هم کم نبود، از دانشگر که به طور ناگهانی به سپاهان رفت تا میرزایی و شهباززاده که راه استقلال را در پیش گرفتند تقابل همه‌ می‌تواند بر جذابیت‌های این مسابقه بیفزاید.

اگر فکر می‌کنید بازی استقلال و سپاهان تنها مسابقه جذاب هفته اول است، سخت در اشتباه هستید. چراکه دیگر نبرد فوتبالی اصفهان و تهران هم برای علاقه‌مندان جالب خواهد بود. ذوب آهن در شرایطی از پرسپولیس در هفته نخست پذیرایی می‌کند که تقابل‌های مهدی تارتار و سرخ‌پوشان همواره جذابیت‌های ویژه‌ای دارد. بازیکن سابق پرسپولیس در قامت سرمربی بارها مقابل این تیم قرار گرفته و به بردها و تساوی هایی نیز رسیده ؛ او اکنون در حالی که خودش هم به خاطر اخراج در هفته پایانی فصل گذشته از نشستن روی نیمکت محروم است، باید تیمش را در هفته نخست به مصاف پرسپولیس بفرستد.

جالب است که بدانید یحیی گل‌محمدی هم به علت محرومیت مقابل ذوب‌آهن غایب است و باید از روی سکوها تیمش را هدایت کند؛ او امسال تیمی را آماده کرده که بتواند ناکامی فصل گذشته در کسب جام قهرمانی را جبران کند. به همین خاطر برای موفقیت از همین ابتدای مسابقات دست به هر کاری خواهد زد.

در یکی دیگر از بازی‌های حساس، شاگردان سید مهدی رحمتی کار خود را در لیگ امسال با هوادار تهران شروع خواهند کرد.  این بازی خانگی برای آلومینیوم می‌تواند یادآور خاطرات فینال جام‌حذفی هم برای اراکی‌ها باشد؛ چراکه ساکت الهامی، سرمربی وقت نساجی در فینال حذفی (که با این تیم به مقام قهرمانی رسید) حالا روی نیمکت هوادار می‌نشیند و در اولین گام تیمش را مقابل آلومینیوم در اراک به زمین می‌فرستد.

در سیرجان شاهد تقابل امیر قلعه‌نویی با تیم اسبقش یعنی تراکتور خواهیم بود. سرمربی باتجربه سیرجانی‌ها قطعا دوست ندارد بدشانسی‌ها و اتفاقات لیگ گذشته برای تیمش تکرار شود و به همین خاطر برای موفقیت دست به هر کاری خواهد زد. البته که آنها مقابل تراکتور با شرایط متفاوتی که در لیگ جدید دارد، کار دشواری خواهند داشت.

برنامه کامل هفته اول لیگ برتر فوتبال به شرح ذیل است:

جمعه 21 مرداد: پیکان- ملوان(ساعت 19)/استقلال- سپاهان(ساعت 19:30)/آلومینیوم اراک- هوادار تهران(ساعت 20)/نفت مسجدسلیمان- مس کرمان(ساعت 20:30)/ نساجی- مس رفسنجان(ساعت 20:30)

شنبه 22 مرداد: ذوب‌آهن-پرسپولیس(ساعت 19:30)/گل‌گهر سیرجان- تراکتور(ساعت 20:30)/ فولاد خوزستان- نفت آبادان(ساعت 20:30)

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.