خصوصی‌ها به طرح‌های عمرانی ورود می‌کنند

استاندار تهران خبر داد

پروژه‌های عمرانی به بخش خصوصی واگذار می‌شوند. به گفته استاندار تهران قرار است برای سرعت بخشیدن به تکمیل طرح‌های عمرانی این طرح‌ها به بخش خصوصی واگذار شوند.

شهروندآنلاین-  انوشیروان محسنی‌بندپی  گفت:«از محل تبصره ۱۹ در اجرای طرح‌های عمرانی بر مشارکت بخش‌های عمومی و خصوصی تاکید شده»

محسنی‌بندپی از اداره کل ورزش و جوانان استان تهران گفت؛ اداره‌ای که بیشترین طرح‌ها را در میان دستگاه‌های اجرایی استان به بخش خصوصی واگذار کرده است.
او از واگذاری 250طرح توسط دستگاه‌های اجرایی به بخش خصوصی خبر داد.«وضعیت شهرک صنعتی پرند قرار است در کارگروه زیربنایی بررسی شود.»

محسنی‌بندپی از اختصاص یک‌درصد تبصره 9 به طرح‌های پژوهشی گفت.«سهم استان تهران حدود ۲.۷میلیارد تومان است.»

به گفته او  قرار است بخشی از این اعتبار به تکمیل طرح‌های پژوهشی سال گذشته و مابقی آن به طرح‌های پژوهشی امسال اختصاص یابد.
سال پیش هم رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران از واگذاری نزدیک به 270پروژه همراه سیاست‌های تشویقی به بخش خصوصی در سال 97 گفت.

محسنی‌بندپی از اختصاص یک‌درصد تبصره 9 به طرح‌های پژوهشی گفت.«سهم استان تهران حدود ۲.۷میلیارد تومان است.»

نعمت الله ترکی  تصویب تبصره ۱۹ در قانون بودجه۹۷ و تکرار آن در قانون بودجه ۹۸ را برای واگذاری پروژه‌ها به بخش خصوصی دانست بود.

ترکی معتقد بود دولت باید از طرفی ۵۰ درصد سود بخش خصوصی را تضمین و تعهد کند.«زمانی که بخش خصوصی قدم می‌گذارد خود باید مطالبه‌گر هم باشد.» به گفته او بخش خصوصی اگر اگر پروژه‌ای را به سرانجام می‌رساند مدیریت آن را هم پس از اجرا باید عهده‌دار شود.

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.