راه‌اندازی کاروان‌های ارزان‌قیمت برای زائران عتبات

معاون امور عتبات سازمان حج و زیارت در دیدار با نماینده رهبر معظم انقلاب در عراق، از راه اندازی کاروان‌های ارزان قیمت به عتبات توسط این سازمان خبر داد.

به گزارش شهروند آنلاین؛ حجت الاسلام والمسلمین صحبت الله رحمانی در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سید مجتبی حسینی با بیان اینکه سازمان حج و زیارت به دنبال خدمت رسانی مطلوب به زائران است از راه‌اندازی کاروان‌های ارزان قیمت خبر داد و افزود: بحمدالله و با تلاش دست اندرکاران کاروان‌های ارزان قیمت توسط سازمان ایجاد شده است تا همه عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) از این سفر معنوی بهره‌مند شوند.

معاون امور عتبات سازمان حج و زیارت همچنین در این دیدار درباره آمار پیش ثبت نام در سامانه سماح، اعزام‌های اربعین و موضوع بیمه زایران هم توضیحاتی ارائه کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، نماینده رهبر معظم انقلاب در عراق نیز در این دیدار با خداقوت به دست اندرکاران، توصیه‌هایی را برای خدمت رسانی مطلوب‌تر به زایران بیان کرد.

در این دیدار حمیدرضا محمدی، مدیرکل نظارت عتبات و جمعی از دست اندرکاران عتبات نیز حجت الاسلام والمسلمین صحبت الله رحمانی را همراهی کردند./واحد مرکزی خبر

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.