توقیف شوتی‌ها در استان بوشهر

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در ۴ ماه نخست امسال ۳ هزار و ۷۵۰ خودرو سواری حامل کالای قاچاق در استان شناسایی و توقیف شده است.

به گزارش شهروند آنلاین، سردار حیدر سوسنی بیان کرد: طبق قانون مبارزه با قاچاق کالا، هر خودرویی که کالای فاقد مدارک مثبت گمرکی را حمل کند به عنوان قاچاق محسوب شده و توقیف می‌شود که پلیس به‌عنوان مجری قانون در برخورد با افرادی که کالای قاچاق را حمل می‌کنند، مماشات نمی‌کند.

او از برخورد قاطع با خودرو‌های حامل کالای قاچاق (شوتی) خبر داد و گفت: در ۴ ماه نخست امسال ۳ هزار و ۷۵۰ خودرو سواری حامل کالا قاچاق در محور‌های مواصلاتی استان توقیف شده است.

رئیس پلیس استان بوشهر ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده در مدت مذکور را ۳۱۰ میلیارد تومان عنوان و اضافه کرد: کشف این میزان کالای قاچاق نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۴۲ درصد افزایش نشان می‌دهد.

او همچنین از تشدید مقابله با قاچاق سوخت و مواد مخدر در استان خبر داد و افزود: در ۴ ماه امسال ۱۷۱ هزار و ۲۰۶ لیتر سوخت قاچاق در استان کشف شده است.

سردار سوسنی ادامه داد: همچنین در همین مدت با انهدام چندین باند مواد مخدر ۲ تن و ۶۷۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف شده است./واحد مرکزی خبر

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.