قرائت گزارش متروپل با اعلام متخلفین در مجلس

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: گزارش این کمیسیون در خصوص حادثه متروپل آبادان و تخلفات صورت گرفته وعوامل موثر در وقوع آن آماده شده و این هفته در جلسه علنی مجلس قرائت می‌شود.

به گزارش شهروند آنلاین، کوچی صبح امروز در ارتباط زنده با بخش خبری صبحگاهی اظهار داشت: این گزارش حاصل جلسات متعدد با سازمان‌ها و دستگاه‌های ذی ربط و بازدید‌های میدانی کمیسیون است و آنچه محرز است این است که هم مالک و هم شهرداری آبادان و هم نظام مهندسی تخلفاتی را در زمان ساخت ساختمان مرتکب شده اند.

او افزود: تخلفات افراد خاطی و دستگاه‌ها به قوه قضائیه ارسال خواهد شد. مسئولین مرتبط با این ساختمان در رده‌های مختلف در وظایف خود کوتاهی کرده اند و براساس بررسی‌های ما بیشترین تخلفات را مالک و شهرداری آبادان و نظام مهندسی داشته اند.

کوچی گفت: ما انتظار داشتیم وزارت راه و شهرسازی به عنوان ناظر عالی و همچنین منطقه آزاد آبادان به عنوان متولی مدیریت عمران در منطقه آزاد که در این زمینه متولی بوده اند، توجه بیشتری به موضوع می‌کردند، اما کوتاهی صورت گرفته است.

او افزود: البته در این گزارش قید شده است که دستگاه‌های نظارتی هم به وظایف خود نسبت به احداث ساختمان متروپل دقیق عمل نکرده اند./واحد مرکزی خبر

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.