لیز تراس: من طرف شما هستم

کیوسک؛ نگاهی به صفحه یک روزنامه‌های جهان؛ یکشنبه 14 آگوست 2022

مصاحبه با لیز تراس، همراه با تایید رسمی او برای نخست‌وزیری بعدی، صفحه اول ساندی اکسپرس را هدایت می‌کند. گرایش اکسپرس در پوشش خبری خانم تراس در طول مبارزات انتخاباتی‌اش مثبت بوده است. این روزنامه به نقل از خانم تراس گفت: «ما باید جسور باشیم» تا از آشفتگی اقتصادی فعلی عبور کنیم و بریتانیا می‌تواند مرفه‌ترین کشور اروپا باشد.

شهروند آنلاین_ پیشتازی ۲۲ درصدی «لیز تراس» برای نخست‌وزیری انگلیس؛ نظرسنجی جدیدی که در انگلیس برگزار شده نشان داد «لیز تراس» شانس بیشتری برای پیروزی در رقابت برای تصدی پست نخست‌وزیری این کشور دارد. در میان ۴۵۰ عضو حزب محافظه‌کار که انتخاب خود را برای نخست‌وزیری انگلیس انجام داده‌اند، تراس که در سایر نظرسنجی‌ها نیز به وضوح پیشتاز است، با ۶۱ درصد و سوناک با ۳۹ درصد قرار دارند.حدود ۲۰۰ هزار عضو محافظه‌کار انگلیس در حال رأی‌دادن برای تصمیم‌گیری در مورد جایگزین «بوریس جانسون» به‌عنوان نخست‌وزیر جدید این کشور هستند. پیش از این، کمیته پارلمانی حزب محافظه‌کار اعلام کرده بود نخست‌وزیر جدید انگلیس در تاریخ پنجم سپتامبر، با اولین رأی‌گیری برای شروع حذف نامزدها در رقابتی شلوغ و غیرقابل پیش‌بینی، معرفی خواهد شد.

 دیلی اکسپرس

تراس خطاب به ملت انگلیس: من طرف شما هستم. مصاحبه با لیز تراس، همراه با تایید رسمی او برای نخست‌وزیری بعدی، صفحه اول ساندی اکسپرس را هدایت می‌کند. گرایش اکسپرس در پوشش خبری خانم تراس در طول مبارزات انتخاباتی‌اش مثبت بوده است. این روزنامه به نقل از خانم تراس گفت: «ما باید جسور باشیم» تا از آشفتگی اقتصادی فعلی عبور کنیم و بریتانیا می‌تواند مرفه‌ترین کشور اروپا باشد.

تایمز

به گزارش ساندی تایمز، مقامات وزارت خزانه‌داری انگلیس در حال کار روی طرح‌هایی هستند که می‌تواند افزایش‌های آتی قبوض انرژی را تا 400 پوند کاهش دهد. این مقاله می‌گوید این پیشنهادها شامل یک طرح وام‌دهی با حمایت دولت برای تامین‌کنندگان می‌شود تا مبلغ شارژ خانوارها را کاهش دهد.

تلگراف

به گزارش ساندی تلگراف، ریشی سوناک، رقیب لیز تراس گفته که بریتانیا پس از حمله روز جمعه به سلمان رشدی، باید سپاه پاسداران ایران را تحریم کند. این حمله به دنبال فتوای مذهبی علیه رشدی بود که در سال 1989 توسط آیت‌الله خمینی (ره) رهبر وقت ایران، صادر شد و توسط سیاستمداران و رسانه‌های ایران مورد استقبال قرار گرفت.

آبزرور

آبزرور گزارش می‌دهد که سر کیر استارمر، رهبر حزب کارگر، خواستار ممنوعیت افزایش سقف قیمت انرژی است که قرار است در پاییز امسال اعلام شود. این روزنامه می‌گوید این افزایش در صورت ادامه «فلج‌کننده» خواهد بود و این ممنوعیت به طور متوسط سالانه 2هزار پوند در قبض‌های گاز و انرژی صرفه‌جویی می‌کند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.