ماجرای سقوط سقف هواپیما در پرواز تهران-تبریز

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان شرقی گفت: هیچ هواپیمایی مشکل فرود در فرودگاه بین المللی تبریز نداشته است

به گزارش شهروند آنلاین؛روز گذشته فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که حاکی از افتادن سقف کاذب هواپیما بر سر مسافر و مشکل در فرود هواپیما در فرودگاه تبریز بود.

رامین آذری در رابطه با فیلم منتشره شده در فضای مجازی به مهر گفته است: هیچ حادثه و یا اتفاق پروازی در فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز رخ نداده و تمام پرواز طبق روال عادی انجام شده است.

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان شرقی افزود: هیچ هواپیمایی در روزهای اخیر مشکل فرود در فرودگاه بین المللی تبریز نداشته است.

آذری تاکید کرد: فیلم منتشر شده مطمئناً متعلق به فرودگاه‌های استان آذربایجان شرقی (تبریز و سهند) نیست.

ماجرای سقوط سقف هواپیمای ایران‌ایر چه بود؟

از سوی دیگر حسام قربانعلی –مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی ایران‌ایر- در گفت‌وگو با ایسنا اینگونه توضیح داده که پرواز تهران-تبریز در دو روز گذشته به دلیل وزش باد شدید در جهت موافق با فرود موفقی در باند ۳۰ مواجه نشد و نهایتا خلبان سعی کرد این هواپیما را در جهت مخالف وزش باد در باند ۱۲ فرودگاه تبریز به زمین بنشاند.

وی افزود: در این شرایط در زمان تقرب به باند هواپیما با باد بسیار تند دچار تکان‌های شدید در هنگام فرود می‌شود و به همین دلیل گیره‌های نگه دارنده سقف داخلی هواپیما باز می‌شود و بخشی از این سقف داخلی هواپیما روی سر مسافران فرود می‌آید.

مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی ایران‌ایر با بیان اینکه هیچ جراحت و آسیبی به مسافران وارد نشده است، گفت: سرعت وزش باد در هنگام فرود هواپیما بیش از ۲۷ کیلومتر بر ساعت بوده است و این باد از نوع برشی و در طبقه‌بندی مدیوم قرار داشت و همین مساله سبب شد تا چهار گیرنده دکوراسیون داخلی هواپیما باز شود./ مهر و ایسنا

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.