ماجرای عجیب تبرزنی در لیگ کشتی!

پس‌لرزه‌های انتشار فیلم جنجالی ادامه دارد

رئیس سازمان لیگ کشتی اعلام کرده وسیله‌ای که در دست یک فرد در سالن بوده پایه یک صندلی پلاستیکی بوده است.

به گزارش خبرنگار شهروندآنلاین، در حاشیه مسابقات لیگ کشتی ویدیویی عجیب در فضای مجازی منتشر شد که حمایت از درگیری شدید میان اعضای دو تیم شرکت‌کننده داشت. در دیدار دو تیم هیأت کشتی گیلان و افلاک لرستان برخی اعضای دو تیم و همراهان آنها به‌شدت با یکدیگر درگیر شدند و این درگیری در سالن مسابقات تا حدی بالا گرفت که ویدیوهای عجیبی از آنها در فضای مجازی منتشر شد.

فیلم‌های منتشرشده در فضای مجازی به‌خوبی این درگیری‌ها را نشان می‌داد، اما عجیب‌ترین قسمت ماجرا جایی بود که یکی از مسئولان برگزاری مسابقات که در تصاویر مشخص بود آی‌دی‌کارت بازی‌ها را نیز برگردن داشت، در حالی که تبر در دست داشت، به درگیری‌ها ورود می‌کرد.

جو متشنج سالن در مسابقات لیگ کشتی سروصدای زیادی در ورزش کشور ایجاد کرد. نکته قابل توجه این است که فیلمبردار ویدیویی که در فضای مجازی منتشر شد و بسیار جنجال درست کرد، تایید می‌کرد فرد مسئول در مسابقات تبر در دست دارد.

بعد از این ماجراها فدراسیون کشتی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد با افراد خاطی درگیری‌ها برخورد لازم را انجام خواهد داد. حالا اما با گذشت چند روز رئیس سازمان لیگ فدراسیون در اظهارنظری عجیب طوری وانمود کرده که ظاهرا می‌خواهد صورت مسأله را پاک کند!

حمید یاری، رئیس سازمان لیگ کشتی در اینباره می‌گوید: «شی مشاهده‌شده در دست یکی از افراد حاضر در سالن مسابقات، تبر نیست و پایه صندلی پلاستیکی است! با یک زوم ساده هم این مسأله مشخص می‌شود. متاسفانه با بی‌اخلاقی صندلی به تشک پرت شده که یکی از پایه‌هایش شکسته و این فرد، پایه صندلی را پشت بنرها می‌اندازد، اما آخرین قسمت از فیلم منتشرشده عمدا کات شده است!»

نکته قابل توجه اینجاست که رئیس سازمان لیگ کشتی هیچ اظهارنظری درباره اصل ماجرا نداشته و به نظر می‌رسد او به جای چاره‌اندیشی برای جلوگیری از تکرار اینگونه اتفاقات تلخ در سالن مسابقات، با اظهاراتی عجیب سعی در پاک کردن صورت مسأله دارد.

از سوی دیگر فدراسیون کشتی نیز با وجود اعلام اولیه هنوز برخورد خاصی با عوامل درگیری ایجادشده در مسابقات انجام نداده و به نظر می‌رسد مدیران درصدد هستند تا با گذر زمان این اتفاقات به دست فراموشی سپرده شود.

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.