گوشخراش‌ترین «بلبلی» تاریخ!

درباره بازیکن 21 ساله‌ای که 3 باشگاه را سر کار گذاشت و آخرسر محروم شد

محمد بلبلی که در ماه‌های اخیر به‌ عنوان بازیکن جدید استقلال در تمرینات این تیم حاضر بوده، با حکم کمیته تعیین وضع فدراسیون فوتبال 6 ماه محروم شد.

از همان روز اولی که این‌ هافبک 21 ساله به جمع آبی‌پوشان ملحق شد، حرف‌وحدیث‌های زیادی پیرامون قراردادش وجود داشت و دو باشگاه دیگر مدعی بودند با این بازیکن قرارداد دارند! حالا با تأیید تخلف بلبلی که پدیده جدیدی در فوتبال ایران با داشتن سه قرارداد به ‌عنوان یک بازیکن است، او 6 ماه محروم شده و باید در انتظار حکم کمیته استیناف بعد از اعتراض به رأی صادرشده باشد.

طبق اعلام رئیس کمیته تعیین وضع این بازیکن همزمان با سه باشگاه فولاد، سپیدرود و استقلال قرارداد امضا کرده است: «بلبلی در حالی‌که تحت قرارداد با سپیدرود بوده، با فولاد قرارداد بسته و نباید این کار را می‌کرد.

با وجود قرارداد با فولاد هم رفته با باشگاه استقلال قرارداد بسته است!» بعد از صدور حکم علیه محمد بلبلی، درگیری مجازی بین کانال‌های استقلالی و پرسپولیسی به وجود آمد. برخی معتقد بودند که استقلال هم باید به خاطر تحریک این بازیکن طبق قانون با محرومیت از نقل‌و‌انتقالات مواجه شود: «باشگاه استقلال توجیهاتی داشت و می‌گفت که ما فسخ‌نامه داریم و به استناد آن قرارداد بسته‌ایم. باشگاه استقلال تحریک یا اغوایی نکرده است. فولاد هم با بازیکنی که تحت قرارداد با تیمی دیگر بوده، نباید قرارداد می‌بست.» از سوی دیگر برخی معتقد بودند که این پرونده شبیه به ماجرای انتقال ترابی از سایپا به پرسپولیس است، در شرایطی که تراکتورسازی هم مدعی بود با این بازیکن قرارداد امضا کرده است؛ اما محرومیتی برای ترابی در نظر گرفته نشد. نورشرق به این ابهام نیز این‌گونه پاسخ داد: «پرونده ترابی در زمان مدیریت من نبوده، اما البته این پرونده مختومه شده است.» به همین سادگی استقلال یکی از خریدهای لیگ ‌برتری خود را تقریبا تا اواخر فصل از دست داد؛ اگرچه با بلبلی قرارداد درازمدت امضا کرده است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.