غیرت کارکنان نسبت به خدمت در مجتمع مایه مباهات و افتخار است

دکتر کولیوند از مجتمع دارویی درمانی هلال بازدید کرد

نشست صمیمانه ای با حضور دکتر کولیوند رئیس جمعیت هلال‌احمرو مدیر روابط عمومی جمعت ومدیران وکارکنان مجتمع دارویی درمانی هلال‌ایران برگزار شد .

 در این نشست کارکنان مجتمع به بیان  مشکلات و دغدغه های اداری وکاری خود پرداختند .
سپس دکتر کولیوند  بیان حرف های دلی کارکنان را بدون دغدغه  با مدیران ، از مزیت ها و حسن چنین جلساتی دانست  .
رئیس جمعیت هلال‌احمر افزود: وجود آیین‌نامه، چارت سازمانی و اسناد بالا دستی یکی از دغدغه‌های درست کارکنان است که حتما بایستی انجام شود.
کولیوند یرقراری ارتباط مجتمع دارویی درمانی هلال ایران با جمعیت هلال‌احمر را ضروری دانست و افزود هر خدمتی که در مجتمع  ارائه می شود بایستی با کیفیت بالا انجام شود تا به کیان جمعیت خدشه ای وارد نشود.
کولیوند اقدامات در خصوص نوسازی تجهیزات دارویی مجتمع رایکی از موضوعات بسیار مهمی عنوان کرد .
وی افزود ،ظرفیت مجتمع برای ارائه خدمت بسیار زیاد است که با همکاری و همراهی کارکنان می تواند مانند سابق جز بهترین مجتمع ها باشد تا دعای خیر دیگران پشت سرکارکنان و بدرقه زندگیشان باشد .
رییس جمعیت  افزود: هر یک از شما کارکنان خودرا مدیر دانسته  و با بیان ایده‌های خود ارتباط بین مدیران و کارمندان را تقویت کنید .  کولیوند؛ حس غیرت و دوست داشتن کارکنان را نسبت به خدمت در مجتمع دارویی درمانی هلال‌ایران مایه افتخار دانست .
رئیس جمعیت هلال‌احمر وجود هتل در مجتمع را یک نعمت بسیار عالی برای مراجعه‌کنندگان دانست و ضمن تاکید بر بهبود کیفیت هتل افزود بیماران در مجتمع بایستی فقط پیگیر درمان خود باشند و دغدغه اسکان  و مشکلاتی نظیر آنرا را نداشته باشند.

دکتر کولیوند تحول دیجیتال در مجتمع را امری جدی و ضروری دانست واز تحولات الکترونیکی بعنوان تسهیل در بهبود روند کار وکیفیت بالا  و بهره مندی مراجعه‌کنندگان از این خدمات نام برد .

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.