سقف کارانه پزشکان مناطق محروم برداشته شد

وزیر بهداشت:

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اعلام اینکه طرح حذف سقف کارانه پزشکان مناطق محروم در جلسه روز چهارشنبه هیات دولت تصویب شد، گفت: این مصوبه برای ماندگاری بیشتر نیروهای پزشکی و تخصصی است

به گزارش شهروند آنلاین؛«بهرام عین‌الهی» روز پنجشنبه در جریان بازدید از بیمارستان شهید چمران کنگاور در جمع خبرنگاران افزود: نیروهای پزشکی در مناطق محروم، هر قدر فعالیت کنند، می توانند دریافتی داشته باشند. این دریافتی در مناطق محروم فاقد سقف خواهد بود.  

وی اظهار داشت: مصوبه روز گذشته هیات دولت، گام بلندی در جذب نیروهای پزشکی و تخصصی در مناطق محروم است و به تحقق عدالت در سلامت کمک شایان توجهی می کند.

وزیر بهداشت گفت: وزارت بهداشت به زودی جایزه ملی «خدمت ماندگار» را به پزشکان شاخص مناطق محروم اهدا خواهد کرد، این جایزه به پزشکانی تعلق می گیرد که عمر خود را در مسیر خدمت در مناطق محروم، صرف کرده اند و  در آینده نزدیک فهرست منتخبان این جایزه ملی اعلام می شود.

دکتر عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صبح امروز با استقبال «بهمن امیری مقدم» استاندار، جمعی از نمایندگان، رییس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی وارد کرمانشاه شد.

سفر به چند شهرستان استان و بازدید از بیمارستان های این شبکه ها و همچنین نشست با جمعی از نمایندگان و اعضای هیات رییسه دانشگاه برای بررسی وضعیت بهداشت و درمان استان از اهداف سفر یک روزه وزیر بهداشت به استان کرمانشاه است.

در این سفر همچنین دکتر رحیمی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، دکتر عین اللهی را همراهی می‌کند.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است./ ایرنا

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.