همکاری موثر و مستمر هلال احمر ایران و فدراسیون برای توسعه خانه‌های هلال

نماینده فدراسیون بین المللی با تاکید بر اینکه با فدراسیون با هلال احمر ایران ارتباط تنگاتنگ داشته تا به یک هدف واحد برسد افزود: خوشبختانه امروز با حضور شما اولین گام تاسیس خانه های هلال را مشاهده می کنیم و این ارتباط و همکاری موثر ادامه‌خواهد داشت

بنابراین گزارش در  این دوره آموزشی عطا دورانی، نماینده فدراسیون بین المللی در جمع مدیران شعب گفت : خانه های هلال ایده ای بود که از سوی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی مطرح شد و فدراسیون بین المللی هلال احمر و صلیب سرخ و با همکاری هلال احمر ایران این مسئله را پیگیری می کند.
وی با تاکید بر اینکه با فدراسیون با هلال احمر ایران ارتباط تنگاتنگ داشته تا به یک هدف واحد برسد افزود: خوشبختانه امروز با حضور شما اولین گام تاسیس خانه های هلال را مشاهده می کنیم و این ارتباط و همکاری موثر ادامه‌خواهد داشت.
عطادورانی عنوان کرد : رئیس جمعیت هلال احمر کشور دکترکولیوند و دبیرکل جمعیت سلیمانی چشم انداز ویژه ای به خانه های هلال دارند؛ و با جدیت تمام آن را دنبال می کنند و این نشان از اهمیت کار در خانه های هلال است.
دورانی اظهار داشت : ما باید در همه حال آماده باشیم و گام های بزرگی در حوزه ی آموزش برداریم تا بتوانیم تمام اقشار جامعه را از نظر آموزش های پیشگیرانه پوشش دهیم.
روسای شعب پرچمدار حوزه اجرایی و عملیات جمعیت
دکتر سید علی منیری معاون دانشجویی و جوانان سازمان جوانان هلال احمر در دوره ی کارگاه های آموزشی ضمن خدمت تیم های تخصصی خانه های هلال به میزبانی استان همدان گفت : دوره ی پیش رو حاصل یک تفکر بسیار اندیشمندیست که توجه جدی به روسای شعب به عنوان کسانی که پرچمدار حوزه ی اجرایی و عملیاتی جمعیت در سراسر کشور هستند؛ آنچه که مهم است یک رئیس شعبه ی خوب، ماهر و تواناست که می تواند جمعیت را به تعالی برساند.
دکتر منیری کسب مهارت و آموزش را مهم برشمرد و تصریح کرد : اگر ما بر روی آموزش رئیس شعب سرمایه گذاری و برنامه ریزی نکنیم قطعا در آینده و در مواجه ی با تحولات و تغییرات جدی که در کشور و در دنیا اتفاق می افتد ما دچار مشکلات جدی شویم و نتوانیم برنامه ها را پیش ببریم.
معاون دانشجویی و جوانان هلال احمر اذعان داشت : روسای شعب ما کسانی اند که اگر به درستی آموزش ببینند بدون شک با عشق، علاقه و انگیزه کارها را به بهترین و بالاترین کیفیتی ارائه خواهند داد و جای  دارد همینجا از زحمات گذشته ی آنان تقدیر و تشکر کنم و برای آینده ای که پیش رو دارند موفقیت را از خدای متعال خواستارم.
دکتر سیدعلی منیری عنوان کرد : اگر ما بر روی آموزش رئیس شعب سرمایه گذاری و برنامه ریزی نکنیم قطعا در آینده و در مواجه ی با تحولات و تغییرات جدی که در کشور و در دنیا اتفاق می افتد ما دچار مشکلات جدی شویم و نتوانیم برنامه ها را پیش ببریم.

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.