شرط یکطرفه‌شدن جاده کندوان و هراز

رئیس پلیس راه مازندران گفت: جاده کندوان و هراز امروز درصورت مشاهده ترافیک سنگین یکطرفه می‌شود.

به گزارش شهروند آنلاین، رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد انواع وسایل نقلیه سواری از ساعت ۱۵ تا ۲۴ امروز جمعه از کرج و ابتدای آزادراه تهران _ شمال به مرزن آباد ممنوع است.

سرهنگ جهان تاب افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ امروز از مرزن آباد به کرج و تهران، در صورت اعلام مأموران پلیس راه مستقر در محل برای تخلیه بار ترافیکی یکطرفه می‌شود.

او گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده کرج _ چالوس و بالعکس در جاده کندوان و نیز تردد همه تریلر‌ها در جاده هراز همچنان ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران ادامه داد: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ امروز، از رودهن به آمل ممنوع است و از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همان روز از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء)، یکطرفه می‌شود.

سرهنگ جهان تاب افزود: تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی ساعت از ساعت ۶ صبح تا ۲۴ امروز جمعه در جاده هراز ممنوع است.

او ادامه داد: تردد موتور سیکلت‌ها به استثنای موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک، تا ساعت ۶ صبح شنبه هفته آینده ۲۹ مرداد در جاده‌های مازندران ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: اجرای این محدودیت‌های ترافیکی بستگی به افزایش حجم تردد در جاده‌ها دارد و در صورتِ مشاهده وضعیت ترافیک عادی، این محدودیت‌ها اعمال نخواهد شد.

سرهنگ جهان تاب از رانندگانی که قصد تردد در محور‌های مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و مدیریت سفر خود در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند./واحد مرکزی خبر

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.