تمام متقاضیان تا پایان هفته دولت وام ازدواج می‌گیرند

معاون بانک و بیمه وزارت اقتصاد، گفت : تمام متقاضیان وام ازدواج که ثبت نام کرده و مدارک خود را کامل کرده اند تا پایان هفته دولت وام خود را از بانک های زیر مجموعه وزارت اقتصاد دریافت خواهند کرد.

به گزارش شهروند آنلاین، حسینی در نشست خبری که در وزارت اقتصاد برگزار شد افزود: کل تسهیلات پرداختی ازدواج از سال ۸۷ تا کنون به ۱۳ میلیون و ۷۵۰ هزار نفر به مبلغ ۲۵۸ همت پرداخت شده است.

او افزود: از اول سال جاری تا تاریخ ۲۰ /۵ مبلغ ۵۰ همت وام ازدواج به ۳۷۳ هزار و ۹۱۷ نفر پرداخت شده است.

معاون بانک و بیمه وزارت اقتصاد گفت : تمام متقاضیان وام ازدواج که ثبت نام کرده و مدارک خود را کامل کرده اند تا پایان هفته دولت وام خود را از بانک های زیر مجموعه وزارت اقتصاد دریافت خواهند کرد.

حسینی ازتشکیل میز خدمت در بانک های زیر مجموعه وزارت اقتصاد در هفته دولت که از ۲۹ مرداد تا ۱۱ شهریور ادامه دارد خبر داد و گفت : در این طرح مدیران و معاونان بانکی باید در میز خدمت حضور داشته و با حضور در محوطه عمومی بانک پاسخگوی مردم باشند.

او افزود: از دیگر خدمات هفته دولت در شبکه بانکی بخشودگی جریمه های بانکی برای افرادی است که نسبت به تسویه بدهی بانکی خود اقدام کنند.

معاون وزیر اقتصاد از ارایه مساعدت ویژه برای بیماران پروانه ای در هفته دولت خبر داد و گفت: میزان مبلغ پرداختی به این بیماران بعد از نهایی شدن اعلام خواهد شد.

حسینی از تخفیفات ویژه بیمه ای در هفته دولت خبر داد و گفت : افرادی که بیمه نامه شخص ثالث دریافت نکردند ، در صورت دریافت یک ساله این بیمه نامه در هفته دولت شامل بخشودگی جرایم آن خواهند شد.

حسینی همچنین از تخفیفات ویژه بیمه ایران در رشته های مختلف و در هفته دولت خبر داد./واحد مرکزی خبر

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.