غرق شدن ده‌ها زندانی در زندان‌های آل سعود

فعالان سعودی فاش کردند هفته گذشته در یکی از زندان‌های عربستان به دلیل سیل، سیاه‌چال‌ها پر شدند و چندین زندانی جان خود را از دست دادند.

به گزارش شهروند آنلاین؛ حمود ابومسمار، از فعالان سعودی در حساب تویئتری خود نوشت: اوایل ماه جاری ده‌ها زندانی در یک زندان مخفی در جده غرق شدند. این زندان مخفی متعلق به سرویس‌های اطلاعاتی و امنیتی سعودی است. بعد از اینکه سیل به سیاه‌چال‌های زیرزمین سرازیر شد، این زندانیان سعودی بدون تلاش زندانبانان برای نجاتشان به حال خود رها وسپس اجساد به مکان نامعلومی منتقل شدند. این حقیقتی است که باید دانسته و سپس منتشر شود.

در راستای نقض حقوق بشر در عربستان دیگر فعال سعودی به اسم ترکی الشلهوب (نویسنده مخالف سعودی) در توئیتی نوشت: عادل الجبیر، وزیر خارجه سابق عربستان فاش کرد کسی که شما به او مخالف می گویید، ما او را تروریست می دانیم. این اظهارات راز وحشیگری و افراط گرایی محمد بن سلمان (ولیعهد سعودی) و نیروهای امنیتی او را در برخورد با مخالفان آشکار می‌کند. حکم ظالمانه‌ای که علیه سلمی الشهاب (فعال زن سعودی) و دیگر زنان و مردان بازداشت شده به اجرا درآمده است و همچنین ترور جمال خاشقجی (نویسنده منتقد سعودی) و قطعه قطعه کردن و مخفی کردن جسد او بهترین شاهد مثال و نمونه است!/باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.