اتهام اقدام تروریستی کی‌یف درباره قتل دختر دوگین

سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد: در صورتی که دست داشتن اوکراین در قتل داریا دوگین ثابت شود، دولت کی‌یف به اقدام تروریستی متهم خواهد بود.

به گزارش شهروند آنلاین،ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه در واکنش به انفجار خودروی «الکساندر دوگین» فیلسوف و نظریه‌پرداز شهیر روسی که منجربه کشته شدن دختر به جای پدرش شد گفت: در صورتی که ردپای اوکراین در ترور «داریا دوگین» تایید شود دولت کی یف به اقدام تروریستی متهم خواهد بود.

زاخارووا در یک پیام تلگرامی اعلام کرد: «اگر دست داشتن اوکراین در قتل داریا دوگین ثابت شود، نشانه‌ای از تروریسم دولتی است که کی‌یف آن را تعقیب می‌کند.»

یادآور می‌شود حوالی ساعت ۳ بامداد یکشنبه به وقت محلی، خودروی الکساندر دوگین، فیلسوف و نظریه‌پرداز شناخته شده روسی در یکی از بزرگراه‌های مسکو منفجر شد و دختر الکساندر دوگین که تنها سرنشین این خودرو بود، جان باخت.

الکساندر دوگین، فیلسوف و نظریه‌پردازی مشهور و از مشاوران ولادیمیر پوتین است که دیدگاه‌های او درباره ضرورت الهام گرفتن از مذهب تشیع و عشق و علاقه‌اش به جمهوری اسلامی ایران و سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، خشم دشمنان او، ازجمله مجامع صهیونیستی را برانگیخته است./باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.