زمزمه‌های افزایش شهریه‌های دانشگاه در انگلیس

کیوسک؛ نگاهی به صفحه یک روزنامه‌های جهان، یکشنبه 21 آگوست 2022

 روسای دانشگاه‌های انگلیس به ساندی تایمز گفته‌اند که مبلغی که دانشجویان بریتانیا برای شهریه دانشگاه می‌پردازند باید به میانگین 24هزار پوند در سال که دانشجویان خارجی می‌پردازند، نزدیک شود. هزینه تحصیل برای دانشجویان بریتانیا در حال حاضر 9250 پوند است که به مدت یک دهه متوقف شده است.

به گزارش شهروندآنلاین؛  روسای دانشگاه‌های انگلیس به ساندی تایمز گفته‌اند که مبلغی که دانشجویان بریتانیا برای شهریه دانشگاه می‌پردازند باید به میانگین 24هزار پوند در سال که دانشجویان خارجی می‌پردازند، نزدیک شود. هزینه تحصیل برای دانشجویان بریتانیا در حال حاضر 9250 پوند است که به مدت یک دهه متوقف شده است. به گزارش این روزنامه، مؤسسات آموزش عالی برای تکمیل امور مالی خود، دانش‌آموزان بیشتری را از خارج از کشور می‌پذیرند.

 

نیویورک تایمز

عکس یک نیویورک تایمز، رقص زوج‌های جوان اوکراینی را در مقایل ساختمان تئاتر اپرای اودیسا در ماه ژوِئن نشان می‌دهد. این برنامه با هدف نشان دادن اثرات مخرب جنگ بر جنبه‌های مختلف زندگی اوکراینی‌ها به نمایش گذاشته شده است.

ساندی تلگراف

ساندی تلگراف گزارش می‌دهد که لیز تراس، رهبر حزب محافظه‌کار، قول داده است با پزشکانی که زودتر از موعد از دایره سیستم بهداشت و درمان خارج می‌شوند، مقابله کند و بازنشستگان را تشویق به بازگشت به کار کند. این در حالی رخ می‌دهد که خدمات بهداشتی برای مقابله با عقب‌ماندگی کووید و رسیدگی به لیست‌های انتظار در تکاپو است. این روزنامه به نقل از یک منبع نزدیک به وزیر امور خارجه می‌گوید که او تشریفات اداری را کاهش خواهد داد و به مسائل مربوط به سیستم بازنشستگی و مالیاتی رسیدگی خواهد کرد.

تایمز

 روسای دانشگاه‌های انگلیس به ساندی تایمز گفته‌اند که مبلغی که دانشجویان بریتانیا برای شهریه دانشگاه می‌پردازند باید به میانگین 24هزار پوند در سال که دانشجویان خارجی می‌پردازند نزدیک شود. هزینه تحصیل برای دانشجویان بریتانیا در حال حاضر 9250 پوند است که به مدت یک دهه متوقف شده است. به گزارش این روزنامه، مؤسسات آموزش عالی برای تکمیل امور مالی خود، دانش‌آموزان بیشتری را از خارج از کشور می‌پذیرند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.