ساعت کاری رئیس‌جمهور چقدر است؟

حسام‌الدین آشنا به برخی اظهارات درباره میزان فعالیت روزانه حسن روحانی پاسخ می‌دهد

چندی پیش که محمدرضا باهنر از فعالان سیاسی اصولگرا و نماینده ادوار برای انجام گفت‌وگویی به برنامه‌ای در شبکه افق دعوت شده بود، در پاسخ به سوال مجری برنامه در مورد مقایسه عملکرد کاری دو رئیس‌جمهوری اخیر به این موضوع اشاره کرد و گفت: «رئیس‌جمهوری داشتیم که بیشتر کار می‌کرد و کمتر فکر می‌کرد و الان رئیس‌جمهوری داریم که بیشتر فکر می‌کند و کمتر کار می‌کند.»

ظاهرا این سخنان تمامی نداشته و منتقدان دولت همچنان به حاشیه‌سازی در این فضا می‌پردازند؛ تا این‌که حسام‌الدین آشنا به برخی از اظهارات درباره ساعات کار رئیس‌جمهوری واکنش نشان داد. مشاور رئیس‌جمهوری در حساب کاربری خود در توییتر در واکنش به برخی اظهارات درباره ساعات کار حسن روحانی در یادداشتی با عنوان برای ثبت در تاریخ نوشت: روحانی معمولا از شنبه تا چهارشنبه بین ساعت ۷.۴۵ تا ۸.۱۵ صبح وارد ریاست‌جمهوری و بین همین ساعات غروب با چمدان‌هایی از کارتابل‌های اداری خارج می‌شود.

معمولا تا ساعت ۲۳.۳۰ کارهای آنی دفتر به منزل ارسال می‌شود.
معمولا هیچ کارتابلی بیش از ۲۴ ساعت در اتاق یا نزد رئیس‌جمهوری باقی نمی‌ماند.
معمولا در روزهای پنجشنبه از ساعت ۸.۳۰ تا ۱۸ چندین جلسه ثابت را اداره کرده و ملاقات‌های ضروری را انجام می‌دهند.
معمولا روزهای جمعه تماس‌هایی تلفنی با برخی وزیران و معاونان و استانداران دارند.

برادران و خواهران عزیز

حسن روحانی نه بی‌نقص است و نه شاید خیلی دوست‌داشتنی اما نه کم‌‌کار است نه کم‌ توجه. ‌یادمان باشد! زخم زبان از زخم بستر بدتر است. در فرهنگ اسلامی تکرار یک دروغ آن را تبدیل به راست نمی‌کند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.